fjollefrua Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 lete etter billige turer til utlandet på nett... skal liksom prøve å finne et sted vi kan dra til ca 15 desember, for å få litt julestemning... være borte 3-4 netter. men vet liksom ikke hvor jeg vil dra... tenker på københavn, praha, riga, tallin, paris, london, dublin etc... dette er en bursdagsgave til gubben, så det er bare oss to og lillegutt. noen som har noen tips og råd å komme med?
Collette Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hvis du spesifiserer litt mer hvilken by du kunne tenke deg og hvilken prisklasse+ hvor gammelt barnet er, så kan jeg lete for deg. Jeg er rågod til sånt.
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Alltid kjempekoselig i London før jul:-) Skal dit selv på den tiden. Ellers er vel Wien en typisk "juleby", jeg har ikke vært der på den tiden av året, men skal være fine julemarkeder osv. København er vel også veldig fint før jul, men jeg har bare vært der på andre tider av året.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 expedia er genialt. New York er en fin by... ;-) Kjenner noen som skal dit da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå