Gå til innhold

Flere som jobber redusert her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fri dag i uken, men i utgangspunktet var jeg ute etter 100%. Men, nå nyter jeg tanken på å ha en fri dag helt for meg selv og sammen med samboeren. Kommer ikke til å ha noen unger hjemme fra barnehagen, men bruke fridagen på å gjøre rent, bake, slappe av og ha kjærestetid:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg jobber har jeg fri annenhver fredag og den brukes på samme måte som dine fridager (minus kjærestetid da, for kjæresten min er jo på jobb, hehe). Ser for meg at om jeg hadde fått en jobb med "normal" arbeidstid hadde jeg ikke akkurat lagt meg ned vrælende på gulvet om jeg hadde fått en 80% stilling med heldagsfri, om det hadde vært greit betalt :oD Og da hadde jeg nok bare brukt den på "meg selv" (husarbeid gagner jo fellesskapet da, men jeg er vel den som har aller mest glede av et rent og pent hus)...

Skrevet

:-)

Nå får du halve Dib på nakken. Du er jo en superegoist om ikke snuppa får være hjemme de dagene;o)

Jeg jobber på det jevne 2 fulle dager i uken i tillegg til fulltidsstudium, så jeg vet ikke om det går under redusert? Jeg leser hjemme noen av dagene:-) Men det blir ikke så mye baking eller rengjøring eller kjærestetid for den saks skyld. Hehe, men det høres bare deilig ut synes jeg.

Dere er jo fortsatt ganske tidlig i forholdet, så tror det er en god investering å tilbringe mye tid sammen, og at dere også får noe alenetid.

Kos deg med fridagen, du, vennen:-)

Skrevet

Jeg jobber ca. 40% og har minsten i BH 80%...shoot me!

Jeg bruker fritiden min på trening (my passion)...synes ikke det er så ille ;-)

Skrevet

Auuuuuaaa!!!!!

Skrevet

Oh, I forgot LOL!

Skrevet

Jeg har permisjom nå, men jobber fullt til vanlig (pga økonomi). Hadde jeg hatt økonomi hadde jeg gjort akkurat som du :-))) Det går jo an å ha barne hjemme en gang i blant, men tenk så ok for barna dine å ha en mamma som slipper å bruke hver ettermiddag på å få huset i orden. Tenk på at de er heldige og kan finne boller i frysen som du har bakt på fridagen din, og ikke minst ha forledre som har tid til å pleie kjærligheten!!! KOS DEG med fridagen!! :-))

Skrevet

He-he, ja, men jeg tror nok det er fler som kunne ønske seg det- eller gjør dèt.

Det vil si du jobber-/studerer langt mer enn meg. Og med det studiet så er det godt gjort av deg ! :-))) Det må være godt å kunne studere hjemme noen dager også, da har en jo litt andre muligheter også. Til å starte med middagen, sette på en maskin etc.

Norwegian i shooot yooo ¤¤¤¤> ... Superegoist az.

Skrevet

Hei! Jobber ca 70% til sammen med jobbene jeg har, men jobba fullt og vel så det før jeg fikk Patrick.

Men dvs. jeg jobber nesten hver kveld pga jeg har så korte vakter, og helgene går stortsett bort på jobb de og.. Har valgt å gjøre det slik siden mini ikke er i bhg enda, og min samboer jobber kun dagvakter.. Så her er det full rulle med småen hjemme, så jobb og hjem sent på kvelden. Så ingen kjærestetid her gitt;P

Dere som er hjemme en dag og har tiden helt for dere selv er jammen med heldige;) Høres deilig ut å kunne gjøre det slik at man får gjort alt man må på en dag uten unger! Nyt det!

Skrevet

Men det er også faren da! Når man er hjemme så er det veldig lett å gjøre litt husarbeid her og litt husarbeid der.. Derfor det er mer effektivt å sitte på Uni:) Men av og til, som i dag, er det digg å ta en lesehjemmedag:-) Ikke det at jeg har fått gjort så forb.. mye av hverken det ene eller andre i dag!!!

Skrevet

Du har rett til det:-) det er jo fordeler og ulemper ved det meste, og det vil det jo bli økonomisk for oss også mtp. barn og barselspermisjon. (forresten hormoner i fri flyt her også:) Til neste år begynner vesla på skolen så det vil jo si at hun får komme hjem tidlig en dag i uken. Og går det som jeg håper så er jeg kanskje i barselpermisjon da:-)

Skrevet

Ha ha. Man blir ineffektiv av alt man må gjøre vet du:-P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg jobber 50%, 3 dager i uka...

De 2 dagene jeg har fri har jeg noen ganger ungene hjemme, men egentlig går de til å lese lekser *pjuk*, gjøre husarbeid *enda mer pjuk*, dra til legen, kiropraktor, fysioterapi, etc etc etc.... skal vel ikke skryte på meg bare fri! :)

Skrevet

Ååååå så kos:) Håper det går som dere håper:-) Bra timet i så fall med barselperm og skolestart:-)

De eneste hormonene som flyter her, er de månedlige;o)

Skrevet

Ja:-) Det håper jeg også:-) det er en litt lenger prosess og mye styr, men pouh it's worth it in the end i hope:-)

Vær glad for de månedlige. For her flyter det kunstige for at det månedlige aldri kommer mer enn en til to ganger i året og kan derfor ikke kalles månedlige. ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...