Gå til innhold

den klesvasken altså.......!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er kun to voksne og en gutt på tre(+ bolle i ovnen) men alikevel kommer jeg søren meg aaaaaaaaldri til bunns i mine 3 skittentøyskorger!! sukk!! vasker ca 2 maskiner om dagen,på fridagene mine gjerne 4-6 maskiner!!! tar jo aldri slutt....var sykemeldt sist uke og sorterte,vasket,hengte opp,brettet og la på plass hver dag...men kom bare halveis i alle tre...hmmmm,bare meg som har det problemet,hehe?? hvordan blir det når fam.mdl 4 kommer,må nok stå 1 stk skittentøyskurv på lista over ting i må handle før babyen kommer,hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er to voksne og to barn (snart tre) å her har jeg ett helt fjell av klær, når aldri å få vasket alt før det er fullt igjen. Er i full jobb så ikke så mye man får tatt på ettermiddagen, helgene går til å vaske slik at vi har rene klær til uken.... Skulle gjerne hatt ett par vaskemaskiner til...

Skrevet

Hmmm, det problemet har ikke vi her i huet ennå. Vi er og 2 voksne og ett barn på 3,5 (+ spiren i april), men jeg vasker stort sett 1 maskin om dagen (pluss en ullmaskin i helgen), av og til ikke det engang, så her er ikke det noe stort problem ennå, men jeg gleder meg ikke til barn nummer 2 kommer. Men vi har hatt perioder hvor vi nesten ikke så bunn på skittentøyskurven.

 

Nå er ikke lillegutten vår heller i den verste sølealderen, så han har stort sett på seg det amme antrekket fra morgen til kveld (untatt hvis han tisser seg ut, som er ytterst sjelden nå). Jeg gidder liksom ikke å skifte på han når han kommer hjem fra bhg med mindre han er veldig skitten, det er jo tros alt bare 2,5-3 timer til leggetid uansett.

Skrevet

hehe her kjenner eg meg virkelig igjen... skittentøykorgene er konstant fulle og etter en maskin er satt på så kommer det nye kler i den korga... her er me 2 voksne, ei jente på 3 og en spire på vei.. lurer og på hvordan ting skal gå når nr 2 kommer... skulle hatt fler vaskemaskiner ja:p

Skrevet

 

Her er vi 2 voksne, 3 barn på 3, 6 & 9 år + en jente i magen.. ( 22+4)

 

Her har jeg 3 korger med 60 klær, farget 40 og lys 40... Og de er alltid stappfulle og mer... enda jeg vasker 4-5 maskiner dagen..

Huff... Har lovet mannen å tømme vaskerommet til han kommer hjem om 14 dager, vet ikke om jeg klarer det en gang :(

De 2 eldste er så fælt til å hente seg nye klær i skapet enda de klærene de har gått med 1 dag ikke er skitten.. så da hoper det seg fort opp med klær...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...