påtjukken Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 har svineinfluensa og fått medisin i dag.. dei vet ikkje en gang om den kan skade huleboeren min:( sukk... men dei sa da va bedre å prøve for sv.influensa i seg sjøl kunne og vere skummel for knøttet:( er så redd for at ting skal gå galt:(
vi blir 4 :o) Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 hei! Skjønner deg veldig godt! har akkurat selv hatt svineriet, og tatt Tamiflu, og for å toppe det hele tok jeg influensavaksinen noen dager før jeg ble syk.. så lillegull i magen har fått både vaksine og tabletter.. det positive er at jeg ikke merket noe til dette, var på UL i går, og alt så supert ut! de er trygge på medisinene, men ettersom man ikke tester medikamentene på gravide, tør man ikke gå ut og si at det er 100 % greit.. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle ta Tamuflu, og ringte diverse leger og produsenten, samt folkehelsa.. rådene fra alle parter var å ta Tamiflu så fort som mulig.. Det skumle er alle synserene der ute, som har en sterk mening, uten å ha satt seg inn i problemstillingen gravid og svineflu.. God bedring og håper det går fint for deg!
påtjukken Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 tusen takk.. utrolig godt å høre at det gikk bra hos deg så får eg håpe det gjør det her og... apoteket holdt på å nekte meg å få den så det skremte meg nok veldig... tusen takk for at du delte.. fikk roet meg litt no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå