Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Tenkte jeg skulle gi bare en liten oppmerksomhet til venner jeg ikke har så mye kontakt med lengre. Har dere noen gode forslag? Kan være hjemmelaget eller kjøpt:)
Himmel og hav Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Gavekort hos personligalmanacka.se, så kan de lage sin egen 7.sans.
jordbærsjokolade Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Det finnes noen sånne tynne små pins som man får kjøpt på forskjellige gullsmedforetninger. Feks skyttsengler, hjerter osv. Så står det noe koselig på et kort feks at denne engelen skal passe på deg eller noe slikt:) Dårlig forklart altså, men de er veldig søte!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 sminke, armbånd, små bilderammer:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Jeg lager hjemmelagede julekort med blonder, engler, stjerner osv. (Ikke bilde av baby). Det er personlig, og det kan stå framme og pynte opp i jula. Viser at jeg har brukt tid på akkurat dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå