Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Kommer den noe fortere enn med nr 2? Man venter og venter på den lille bulen vet du
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hei! Husker deg fra august-2006-klubben. Jeg var LykkeIMagen da. Nå venter jeg nummer tre også, etter å ha fått en til i september i 2008. Jeg er 17+1 nå og jeg synes det synes godt nå og det har det egentlig gjort et par uker. Når har du termin? Jeg har 22.april men har planlagt ks et par uker før.
barney Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hei - jeg er gravid med nr 3. Husker ikke akkurat når magen kom, men husker veldig godt at når jeg var 17 uker så var det veeeldig tydelig at jeg var gravid. Jeg er 34 uker nå, så ikke lenge igjen!
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Haha, min kom i uke 7! Da hadde jeg tydelig bul på magen, og mange spurte om jeg var gravid. På ultralyd sa jordmor at det var vanlig siden det var tredjemann, men det varierer sikkert det og, som alt annet. Nå er jeg seks mndr på vei, og har sett ut som jeg har vært det i to mndr allerede ;o)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Hei du tidligere LykkeIMagen Så gøy da at du er her igjen...du har jammen vært flink å produsere!!! Kjempegøy!!! Jeg er bare 5 uker på vei, så jeg må nok gi magen noen uker til før jeg kan forvente noe voksing, ja Foreløpig termin i midten av juli. Masse lykke til videre!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg hadde aldri klart å skjule det i 12 uker, men husker ikke helt når den kom
It's all about me Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Hos meg kom den tidligere med nummer 3 enn med 1 og 2. Er 17 uker imorgen og har hatt mage i mange uker allerede.
baby nr 3 på vei! Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 ingen antydning til mage her enda:) er 13 uker på veg.
Nine:) Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 haha den kom veeeldig tidlig:))) Er nå 18+3 eller noe og den syns, ja:) Ser ut som jeg gjorde to måneder senere med nummer 2... hjelpes:))
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Da må du nok smøre deg med litt tålmodighet enda ja.. Egentlig er ikke babyen større en appelsin i den uka jeg er nå, men det ser mer ut som den er på størrelse med et medium gresskar. Har fått skikkelig rundt kul litt lavt på magen. Ja, jeg er effektiv produsent av barn, men dette er den siste. Lykke til videre selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå