Gå til innhold

I går sa min nå ex til meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg bruker denne graviditeten for det den er verdt....

Jeg har hatt litt problemer og er derfor aktivt sykmeldt. Har begynnende bekkenløsning og tar det med ro når jeg for vondt i frykt for at det skal utvikle seg slik at jeg ikke kan ta vare på den ungen jeg allerede har. Likevel er det jeg som gjør husarbeidet og tar vare på datteren min. Han er dårlig til å hjelpe til. Han er også arbeidsledig. Jeg er på jobb noen timer hver dag. Han pusser litt opp noen dager og jobber litt ute i garasjen med småting. I går kom jeg hjem og hadde så vondt, spurte om han kunne ta datteren min fra et tidligere forhold på trening, men det kunne han ikke, det var jeg som absolutt skulle ha henne dit. Så hadde jeg sagt at jeg skulle lage middag dagen før, men fant ut at jeg skulle legge meg på sofaen og slappe av i ryggen før trening i steden og han ble fly forbanna når han kom inn for at middagen ikke var i ovnen, for han var sulten! Jeg mener han kunne tenkt litt selv og tilbydd seg å lage middag, siden han tross alt ikke bidrar til noe som helst... Hva skal jeg med en mann som ikke bidrar med husvask, barn, matlaging ELLER økonomisk??? Han har ikke en krone i inntekt! Så nå er han ute... har det bedre alene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe bra! Dere har det mye bedre alene. Gikk fra første av samme grunn, men han stal mine penger i tillegg slik at jeg plutselig ikke fikk kjøpt barnemat og bleier til barnet.

På tide disse late mennen blir voksne.

Du vil klare deg kjempe godt alene:o) Lykke til.

Skrevet

Det som slår meg i dette innlegget, og lignende innlegg er:

Hvordan i all verden har dere forelsket dere i, flyttet sammen med, blitt gravide med osv disse mennene... Jeg forstår det virkelig ikke!

Her ser ikke ut for tiden, fordi jeg ligger sykemeldt hjemme med hyperemesis, og ikke gjør noe annet enn å ligge på sofaen, eller spy... Sambo kjører og henter sønnen min (ikke hans barn nei) i barnehagen, ordner middag etter jobb de aller fleste dager, og gjør det han får tid til av husarbeid, selv om det ikke er så mye.

Er jeg i form til å vaske en maskin eller to med tøy, og til og med lage noe enkel mat, blir han kjempeglad... Ikke fordi han får varm mat, men fordi jeg føler meg litt bedre....

Skrevet

Så fint for deg.

Men hvorfor er du ikke sammen med barnets far da 12:00??

Skrevet

I mitt tilfelle forelsket jeg meg mens han var student og han var ferdig nå til sommeren og da skulle han få seg jobb og jeg var blitt gravid med en gang omtrent.. Problemet er at han har søkt på et par jobber og lever fortsatt på meg, og har ikke oppdaget før nå for en egoistisk latsabb han er... Men ble nok for tidlig gravid, var hans ide som jeg ikke skulle latt meg rive med av så fort, vi har vært sammen halvannet år nå...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...