DolphinGirl Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Kjempefint! Også med h på slutten :-)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Synes også det er superfint navn! men jeg ville kanskej hatt H på slutten. Leah
Maya&Leah*har født* Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Datteren min heter Leah :-) Så jeg syntes navnet er KJEMPE fint! Men ta med en H på slutten
Bare™ Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Jeg liker Leah veldig godt- men da med "h" på slutten!
Isadoramamma Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Nydelig navn, men veeeldig populært i noen år nå... Fint både med og uten -h synes jeg:-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Navnet er fint, men jeg kjenner veldig mange som har ei lita jente som heter det... Kommer an på om du har noe imot at det er et populært navn. Er i hvert fall ikke noe galt med navnet :-)
Gjest Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Synes det er kjempe fint, et av førstevalgene dersom jeg fikk jente! :-)
MammantM Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Begynner kanskje å bli litt oppbrukt? Men det er bare min mening. Det er ingenting galt med navnet. Det er jo en grunn til hvorfor så mange vil bruke det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå