Gå til innhold

Noen fra Bergen her??


Virgonia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,da nærmer det med stormskritt for oss begge.. Begynner å bli ganske så lei, men det er bare sunt, betyr bare at man er klar:)

Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er første, ja. Begynner å bli utålmodig ;) Gleder meg til å ha kroppen min for meg selv, kunne snu meg på natta uten å dandere med puter her og der og vil veldig gjerne spise muggost og spekeskinke snart :)

Jeg er klar for fødsel når som helst, men samboer stakkars gruer seg. Han er så redd for at jeg skal ha det vondt.. Klart det blir vondt sier jeg, men det går jo over (jeg er kanskje litt førstegangsnaiv..)

Er det din første og Virgonia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Void:

Jepp, er så enig med deg!! Gleder meg til å være aleine i kroppen igjen:) Og er så nyfiken på korleis ho ser ut (vi venter jente)...!

Skal skjønne at han gruer seg på ein måte, og det er i hvertfall lov for oss å grue oss, eg var så tøff i begynnelsen og sa. Neida, eg gruer meg ikkje!!:P Men kjenner no at det skulle eg ikkje ha sagt:P Men ut skal ho:D:D

Dette er vår første, og håper på at ho kjem ut snart! No er vi klar til å få ho i heimen vår:)

Har du tenkt på kor du vil føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virgonia:

Har aller mest lyst til å føde på Storken. Vurderer til og med vannfødsel (har blitt litt hippie ifht hele fødselsopplevelsen id et siste). Kjenner mange som er veldig fornøyd med Storken og er selv av den oppfatning at jeg ikke vil ha en veldig "medisinsk" fødsel. Tenker som så at kroppen har greid å gro en baby, da må den greie å få den ut og ;) Men jeg prøver å være åpen for at ting kan endre seg. Når riene kommer er jeg kanskje den første som roper etter epidural.. Dessuten kan det jo skje ting som gjør at Storken ikke blir noe alternativ for meg. Etter råd fra venninner prøver jeg å ikke planlegge så mye, men heller ha et åpent sinn for det som skal komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

jeg venter min første og har termin 26 nov:) bor også på nesttun:) kjekt at det er flere i samme området som har termin noe lunne samtidig:) burde få til et treff med de små da:) vi har startet en gruppe på Facebook for oss bergensere som venter barn:) bergenmammma heter den! Bare å bli medlem!! Lykke til med fødselen alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil føde på storken, i hvertfall begynne der:) sant det med å ikkje planlegge så masse, ut kjem de enten på storken eller på føden:) Gleder meg sånn no, føler alle andre rundt meg som har termin rundt den 12 har fått til no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...