Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 dette er jo helt sprøtt å spørre om, men men.. når dere var tidlig i graviditeten,bare noen uker. med mye luft i magen, luktet det død da? hehehe.altså skikkeli råttent??? feks når dere ventet på mensen,men den aldri kom.. rundt den tiden pleier ikke være slik når jeg venter mensen....hmmm (by the way,ja den er forsinka!) takk gud for at det finnes anonym knapp nå....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 DUM overskrift, for det er jo et generelt spørsmål!! hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Nei, kan ikke si at jeg hadde mye luft i magen og at det luktet død
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Veldig mye luft i magen de første mnd av svangerskapet ja, det er jo helt normalt. Noen spesiell lukt kan jeg ikke si jeg har merket...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 hehe ok... det har seg sånn at mensen er da..tja for sen. men MYYYE mens smerter!! (slik hadde jeg med forrige og). mye utflod i stedenfor.og luft så det holder etter!! kvalm og irritabel... :/ :/ det er vel igrunn kjente tegn. men inni meg går jeg og sier: åååh mensen kommer nok om et par timer... ikveld...? inatt da!!! hehe,slik sier jeg etter hver gang jeg har mens kramper faktisk...gal jeg tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå