1881 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Vurderer og kutte den ut, men det er jo enda noen av besteforeldre, kollegaer som enda ringer oss på den. Føler vi betaler mer for den enn vi bruker den. Ønsker synspunkter fra dere som enda har den, samt de som har kuttet den ut!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Har nå hatt egen leilighet i snart 7 år, og har ikke hatt fasttelefon noen gang. Har ikke noe behov heller. De som ringer oss klarer like fint å slå mobilnummeret som hustelefon nummeret :-)
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Ja, vi har fasttelefon. Eldstemann på 9.5 år går alene hjem fra skolen, og da synes jeg det er kjekt at han har mulighet til å ringe oss eller vi han hvis det skal være nødvendig. Synes også det er greit med en "nødtelefon". Har opplevd flere ganger at mobilen har blacket ut og mannen er bortreist. Da er man i praksis uten telefon. Vel, nå har man egentlig skype også som nødløsning.
felixdomain Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Jeg har også fasttelefon. Men jeg har bytta fra Telenor til http://privat.nordcom.no/fasttelefon-billig-fasttelefoni. De er mye billigere, og jeg synes at servicen også er bra. Hvis det er noen som ikke vet det, så er fasttelefon mye dyrere å ringe med enn mobil. Sånn var det ikke før. Men det er jo noen prisforskjeller da.. Endret 5. juli 2012 av felixdomain
sayonora Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Vi har aldri hatt fasttelefon, men skal få det nå, men det er pga vi ringer mye utland, og da er det bedre tilbud å få på fasttelefon, samt at det blir billigere for de i utlandet å ringe oss. Hadde det ikke vært for det, tror jeg nok aldri vi hadde vurdert fasttelefon. Nå for tiden er det såpass rimelig å ringe hverandre med mobil, og man har ting som "fri familie" o.l.
Fire småtroll Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Vi har fasttelefon enda, mest fordi vi har fire barn og de to yngste har ikke mobil enda. Bruker den ikke mye da, men det koster ikke stort å ha den tilgjengelig.
Studine mevik Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Vi har bredbåndstelefoni fra telenor, altså fasttelefon via bredbånd. Da ringer vi gratis til alle andre fasttelefoner i norden. Siden vi har familie i Danmark så kommer det godt med
lille sprelle Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Har kuttet den ut (hadde ip). Når snupp blir gammel nok til å være alene hjemme, blir det til at vi har en kontantkortmobil liggende hjemme. Da kan hun både ringe og tekste til oss og venner hjemmefra.
camilla^ Skrevet 7. juli 2012 #9 Skrevet 7. juli 2012 Vi har det og kommer ikke til å kutte den ut før ungene flytter ut tror jeg. Vi har den pga ungene, to av de ringer når de kommer hjem fra skolen om jeg jobber. De har ikke mobil, så de må bruke hustelefon eller vår mobil. Vi ringer gratis til fasttelefon i hele verden, og det har kommet godt med når onkelen til ungene var i utlandet i flere år, da kunne de snakke så lenge de ville uten at det kostet ett eneste øre. Og det ser ut til at han skal bo i utlandet igjen etterhvert også, så enda en grunn til å kutte den ut. Men det er ekstremt sjeldent det ringer på den, jeg gir jo ikke folk dette nr for det er enklere om de ringer meg på mobilen syns jeg.
Husbygger Skrevet 7. juli 2012 #10 Skrevet 7. juli 2012 Vi skal ha det når vi kommer oss inn i huset vi bygger! Dette pga unger som er alene hjemme å ikke er flinke å lade mobilene sine. Ringer gratis i norden med den vi skal ha, så det koster oss bare fast prisen å ha den. Syns den sikkerheten er verdt de kronene :-)
Gjest Morn du Skrevet 7. juli 2012 #11 Skrevet 7. juli 2012 Vi har fasttelefon Kommer ikke til å kutte den ut, da vi har så utrolig dårlig mobildekning i og utenfor huset vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå