Bare™ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Føler meg liksom ikke klar? Var på vaktestimering igår, 3,6 kilo- og tre snaue uker igjen, Snakk om monster baby :S... Kjøpte meg en bag jeg tenkte å pakke igår, men jeg kommer ikke igang med det heller.. Noen som har tupp i rompa tips??
Bare™ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2009 av over 470 påloggede, så er det bare jeg som er uforberedt? Det har jeg liten tro på. Vel, da får vi kjøre over til anonymforumet- der får man svar på tiltale om ikke annet
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg har også 20 dager igjen. Har startet å pakke bagen opptil flere ganger, men får meg ikke til å gjøre den ferdig, hehe. Nå har jeg jo permisjon også, og da har man jo så goood tid at man kan alltids "ta det i morgen". Skal sparke meg selv bak nå og ta en gjennomgang på hva jeg trenger. Største jobben blir vel å koke det ned til et anstendig nivå (jeg er av typen som pakker klær for 3 mnd. når jeg drar på en ukes ferie, hihi). Klompen min er forresten ca. 3,3 - 3,4 kg nå. Trenger ikke å gå 2 uker over tiden for min del, nei... (Au!)
Bare™ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg får heldigvis ei med lite hode, så det er ikke såå ille med noen gram ekstra! Forrige hadde også forholdsvis "lite"hode. Det skremmer liksom ikke så mye! Koser meg med dag 2 i permisjonen, men klarer ikke komme igang med noe. HAr jobbet helt frem til nå, så lufta har gått helt ut!
Mamma med to søte små Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 20 dager igjen her også Var på kontroll hos jordmor i dag, fikk beskjed om at jeg godt kunne pakke bagen nå. Babyen ligger med hode ned å er festet, så da er vell alt klart. Har vært ute i dag å handlet litt singletter og hettejakke, greit å ha på barsel Nå er det ikke lenge til vi får møte de søte små
Maya&Leah*har født* Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg har 25 dager igjen, å ikke pakket sykehus bag jeg heller. Men nå skal jeg høre om hvordan det er med hjemmefødsel da. - Men tenkte at det kan jo være litt for sent å høre om det nå :-/ Så det blir nok sykehus på oss likevel! Men hos JM forrige uke så lå hode til babyn laaangt nede i bekkenet,å siden jeg er 2gangs trengte ikke hode FESTE seg før jeg VAR i fødsel! Så nå er det spennende fremover,merker at det liksom skjer noe små forandringer med kroppen om dagene. Så håper det skjer noe snart ;-) Å jeg har egentlig ikke så mye klart her hjemme! Haha Så idag skal jeg vaske leiligheten, pakke sykehus bagen (forhåpentligvis) og fikse vogna til minsten! Vugga han skal sove i er ikke i hus enda for den skal vi få av svigermor.. Så bare venter og venter på den nå !! Ellers er vel resten klart...
lille frø, mor til to Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 18 dager igjen her. Litt uvirkelig følelse at vi skal bli foreldre, har nok ikke gått helt opp for oss enda. Ser veldig frem til fødselen, det blir stort! Jeg har ikke pakket bagen, har skjønt at det tar mange timer før vi trenger dra ned på sykehuset så jeg gjør det bare når fødselen er i gang. Tror jeg kommer til å gå over tida, siden de fleste sier at 1. gangsgravide som oftest gjør det. Lykke til alle sammen med siste innspurt!
Jente 25.11.09?? Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 21 dager igjen og baggen er funnet frem. Men det ligger forløpig kun 2 ammesingletter oppi:o) Stellevesken er pakket til knøttet, så har hvertfall kommet så langt. Gleder meg kjempemasse nå til fødselen er overstått og jeg har den lille jenten min på brystet:o)
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 16 dager igjen her, og fødebagen er fortsatt ikke pakket... har riktignok lagt frem noe klær til veslegutt, men ellers har jeg ikke gjort stort - tenker på det hver dag. Min er estimert til 3.3 kilo, og blir vel nærmere 4 før han melder sin ankomst. (hvis de har målt riktig da) Nå er iallefall vugga klar med rent sengetøy. Vi mangler fortsatt stellebord, men det tenkte jeg at min kjære kunne få som koseprosjekt, da jeg ser for meg mye kveldsstell med bading for hans del fremover:-) Lykke til
lillebie på`n igjen Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 28 dager igjen her )) babyklær og mine klær er pakket klart til baggen...ligger i poser på kjøkkenbordet... men vi har bare slike enorme bagger som blir litt pinlig å dra med seg, ser ut som vi skal flytte inn på sykehuset hehe så vi må kjøpe oss en ny litt nettere veske/bag ) ellers så tenkte vi å sette alt av kameraer på lading de kommende dagene - gud kameraet er jo nesten viktigst å ha med seg tilfelle det skulle gå fort ) vi bor 5 min fra sykehuset så det er ingen fare om vi glemmer noe for å si det sånn... det er heller ikke sykehotell på ahus så medmor må uansett sove hjemme - så da kan hun fint raske med seg det vi har behov for etter selve fødselen )
Bare™ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2009 Var på storsenteret igår, på Morris og kjøpte en passende bag. Nå ligger det litt oppi der, men eier jo ikke struktur til å pakke i det hele tatt. Og når jeg ser disse trådene om alt jeg "bør!" ha med, så blir jeg litt flau,for jeg vil heller ikke gi inntryk av at jeg skal flytte inn!! Har født på gml Ahus, og hadde planer om en omvisning denne gangen, men den pokkers griseinfluensaen gjør jo at det ikke går.. Tar med mobl, lader og helsekort, samt toalettsaker ivhertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå