Gå til innhold

små vondt i hodet... svineinfluensa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vondt i hodet, tar aldri noe paracet osv-- Nå har jeg hatt små vondt i 2 uker ca.. Kan det være at jeg har en mild variant av svineinfluensaen?? Typen hadde også vondt i hodet den siste uka.... Men fortsatt friske og raske..

Hørte om en som var gravid og bare testet seg, hun hadde svineinfluensa.... Hadde ikke noe særlig til symptomer...

Er det flere som har vondt i hodet som ikke pleier ha det??? hmmmm.... Litt nysgjerrig bare... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mulig! Vi ringte legen pga en av ungene var veldig slapp og dårlig allmenntilstand (uten feber eller noe so helst) og legen ville teste han for svineinfluensa. Han sa at mange kunne ha en veldig mild form, og knapt merke noe til det.

Skrevet

Linken om hun som var gravid og hadde svineinfluensa uten å vite noe om det....

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=582554

Tror jeg skal snakke med en lege og høre... gir rapport om hva de sier.. tenk om jeg går rundt og er en posentiell (vet jeg skrev d ordet feil.. skjønner hva jeg mener) smittespreder...?!?! Uff... Tror jeg beg å bli litt paronid nå.... Hjelp!!!

HI

Skrevet

Men har legene foresten tid til å teste folk da?? Er ikke det bortkasta resursjer??? hmmmm...

Hater å ha barn og sitte midt i en pandemi (el hvordan d nå skrives...) Jeg skal ikke vaksineres... Men barna er jeg utrolig usikker altså.... blæh!! Men nå kom det litt uta av tema mitt her ser jeg...

HI

Skrevet

Jeg hadde det forrige uke, 3-4 dager med intens hodepine, noe som jeg sjelden eller aldri får, hjalp ikke med paracet, hadde vondt i halsen,brystet og frøs mye osv., var svimmel.… så gikk det over.. vet ikke om det var svineinfluensa da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...