maipiken Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 hei.. fødte dere ca til samme tid i forhold til termin begge/alle gangene? Er det vanlig?vet at det er vanlig å føde raskere andre gangen, men har en føleslse at man ikke føder noe særlig tidligere... hverftall ikke når jeg ser når familie og venner har født tidligere... Nå er det 17 dager til termin og man tenker jo ikke på annet enn det som skal skje, hvordan det skal skje, når det skal skje osv.. ammetåka allerede.. fødte 6 dager over termin sist, så får forberde meg psykisk til å føde over termin denne gangen også..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Fødte 14 dager før med første og 2 dager før termin med andre..
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hei! Fødte 14 dager over termin med nr. 1 og 11 dager over med nr. 2. Veldig spent på hva som skjer denne gangen. Termin på fredag, men regner med at jeg må gå over igjen :-/ Spennende tid dette!
sajam Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Første våres kom på termin datoen, andre kom dagen før og tredje kom dagen etter =) Vært veldig heldig der igrunn. Tiden har blitt kortere for vær fødsel og, 4timer, 3,5timer og 1time og ca 3kvarter =) Er veeeeldig spent på nr 4, som har datoen sin om 28dager ;o)
Bomsedeisi Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Nr. 1 kom dagen før termin og nr.2 kom 3 uker før. Blir spennende å se når nr.3 kommer.
maipiken Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 såpass stor forskjell på deg altså.. spennende ja..
Isadoramamma Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Nr. 1 ble født tre uker før termin, og nr. 2 ble født 4 uker før. Regner med å få før denne gangen også, 8 uker igjen til termin nå...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Fødte tre dager over termin med mine to første. Så gjenstår det å se når denna har planlagt exit.....
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Jeg fødte 9 dager før 1.gang og 1 dag over 2.gang. Håper jeg får rundt termin denne gangen også, for jeg har termin 3.januar og ønsker meg et 2010barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå