*tornerose* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Bare lurer egentlig på hva dere tenker om akkurat det. Jeg har selv en del bilder av alle 3 barna mine, såkalte skrytebilder ;-) MEN så har jeg begynt å tenke litt på om det kanskje ikke er så lurt. Lurer litt på å slette dem. Vet at de alltid vil være på nettet selv om jeg sletter dem, men da er de i alle fall borte fra profilen og selve siden... Har hørt flere meninger om dette, men blir litt forvirra.... De fleste venninnene mine legger ut bilder av barna & da er det jo kjekt å vise frem mine også :-).... Hva med dere andre????? Takknemlig for svar & meninger fra dere. Bør jeg slette bildene mine?
twoboys & a girl Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg har bilder av barna mine, men passer på at de ikke er nakne ol. Skryte bilder som venner og famile som bor langt borte kan se.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 ja jeg har skrytebilder av barna mine... alle er protrett bilder som jeg tok som jeg har brukt på julekortet iår... Så har jeg låst bildene slik at det er bare mine venner som kan se dem..
Miramai Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Har ikke lagt ut bilder av barn enda - men har planer. Tenker at hvis jeg legger ut bilder som ville være OK f.eks i en avis, og stenger tilgangen for andre enn venner, er det OK. Hadde tenkt å la være å legge ut navn på barn, de som trenger å vite det vet det allerede, eller de kan spørre. Er jo hyggelig å se bilder av andres barn også, synes jeg, så dumt om vi skal bli alt for paranoide.
miemamma Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Jeg kommer ikke til å gjøre det. Men hvis man ønsker å gjøre det er det viktig å tenke seg godt om, og være kritisk til hvilke bilder man legger ut. Husk at bildene vil være på nettet for bestandig uansett om man sletter de på sin egen profil. Og husk at bildene vil kunne dukke opp når barnet blir eldre, vil barnet da synes det er ok at du har lagt ut disse?? Barnet har ingen rettigheter når det er så lite, det er vi som velger for det og det må vi kunne stå for!! Hørtes kanskje litt dramatisk ut, men synes at dere som gjør det skal tenke dere GODT om!!!
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Har ikke bilder av barna mine noen steder på nettet jeg. Familie og venner får heller mail med bilder de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå