Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hvor mange er det som plukker seg i nesen? Og er det noen som spiser det? Det er så mangt en skal lure på her i verden...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Ja, jeg gjør begge deler. Er meget sjelden syk;) Kanskje en sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Sønnen min på tre har gjort det i det siste, og fått streng beskjed om at det gjør vi ikke. Det er veldig ekkelt og han kan bli syk i magen:) Nei, ærlig talt, jeg piller meg i nesen om jeg er alene, men jeg har ALDRI puttet det i munnen... æsj....
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg plukker, men spiser det ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Plukker, men spiser ikke, da får man makk i magen.. Haha... Dere andre som plukker, føler dere at nesen er tett om dere ikke plukker på en god stund?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Ja, det føler je Synes det er ILLE og ha noe i nesen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Plukker og spiser og er heller ALDRI sjuk..og da mener jeg aldri..mener å ha lest en artikkel om at de som spiser snørr har bedre immunforsvar ...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Nå ble jeg kvalm! Finnes det faktisk voksne mennesker som SPISER snørret sitt???? Det er søren meg det ekleste jeg har hørt!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Personlig synes jeg analsex er noen hakk eklere - jeg plukker og som dere over her blir det helt "fullt" dersom det går en stund uten at jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Ja, det er vitenskapelig bevist at snørr fungerer som en slags "vaksine" når man spiser det. Derfor barn putter busene i munnen. Et slags kroppslig instinkt som forsvinner med kultivering (selv om noen bevarer instinktet : ) En norsk lege gikk ut i avisen for en tid siden og anbefalte voksne å gjøre det også.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Plukker, spiser ikke. Har aldri gjort det heller. Ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Egentlig ganske ekkelt ja, men ååå så godt!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Jeg er også en av de som bare plukker, men spiser ikke. ÆSJ.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #15 Skrevet 5. november 2009 Er det mulig å spørre hva det smaker, siden det er så godt, 20.51
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #16 Skrevet 5. november 2009 Joa, det hender det med pillinga. Men spise snørr har jeg ikke gjort siden jeg var barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå