Gå til innhold

Tips til gaver i adventskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med ei lita frøken i dag som har høy feber og er forkjøla. Sitter og planlegger litt forskjellige ting og har begynt å tenke på adventskalender som jeg vil lage til henne og storebror. Trenger noen tips til hva man kan pakke inn av små "gaver" til ei på 3 1/2 år og en på 6 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere med jente da, men her er noen forslag;

strikk, spenner, smykker (i plast og sånn da;), klistremerker, tegnesaker, blokker, skjokolade, kjærlighet osv (pleier å legge godteri til lørdagene), div ting de kan trenge som feks truse, votter, sokker etc, en tur på kino eller teater, lego (kjøpe et sett som du deler inn i flere pakker),

Var det jeg kom på i farten=)

Skrevet

I fjor hadde jeg snop på lørdagene, sånne små frokostpakkeblandinger, hårklemmer, tannkost, tannkrem, dusjsåper( kjøpte bare noen litt "gøyere" enn jeg ellers ville gjort, sokker med motiv, pepperkakeformer, en lapp med bilde av en kjekk ting vi skulle gjøre den dagen( juleforestilling), perlebrett, tusjer, truser(med fine motiv),

Det viktigste for meg er at det ikke blir så store ting. jeg ønsker at barna mine skal være takknemlig også for småting, eks. en truse.

Jeg er også opptatt av at de ikke skal få plastdingser som bare blir liggende og slenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...