Gjest Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Og her luffer jeg rundt i pysjen å støvsuger huset mens jeg er sur. Svigermor klarte å hive inn et siste stikk før hun dro i går, Og teite meg klarer ikke å legge det bak meg å nyte dagen. Skulle tro man hadde lært bedre etter så mange år. Meeen skal ta meg en laaang formiddagskvil sammen med lillegutt. Det blir kos det:-))
Norwegian by injection Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Drit i svigers He he! Hipp hurra! Gratulerer til deg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Herregud, prøver du å si at svigemødre aldri blir bedre? ;o) GRATULERER MED DAGEN!!!!! Håper den blir kjempefin ) Blås i sure svigermødre, og koooooos deg! Bursdagsklemmer!
Gjest Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Takk takk! Jeg får visualisere at jeg suger restene av kommentarene hennes inn i støvsugeren, slik at de blir borte for godt he he:-)) Så er lufta her inne "renset" når jeg er ferdig å støvsuge:-)
Klar Som Et Egg Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Hipp hipp hurra, og drit i stygge kommentarer!! Idag er dagen hvor du har lov til alt! Sjokoladekake og det som frister :-) (ikke støvsuging, fyyyyy...hehe)
3småtroll♥ Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Gratulerer så masse med dagen! Du skal se at dagen blir kjempefin etter hvert! Nå har vel svigemor reist så da blir det nok bra skal du se:=)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Grattis med dagen til deg ;o)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Gratulerer så masse med dagen!! =) Nyt den og glem svigermor =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå