Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hvordan går det? Litt spent på deg... Klemmer...
sitron72 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hei Nurket, så søtt av deg å spørre! Jo takk, det går da... Fikk meg en liten trøkk denne gangen her gitt. Har gått så fint de tre andre gangene, men denne gangen hadde jeg liksom mer håp siden eggene beviselig var av vesentlig bedre kvalitet. Men neida, det hjalp ikke. Har nå forventninger lik 0 til evt frys... Gråt endel igår, idag er jeg bare trist men gråter ikke lenger. Kjenner at selv om det er noe herk og gå rundt å være så trist og lei seg så er det egentlig godt å få det ut, og merker at det tross alt renser opp i hodet mitt og kroppen min. Så det går seg da til etter hvert. Mannen min er jo så flink til å trøste. Og så hjalp det å snakke med han igår og dele en god flaske rødvin. Enn du da Nurket, går det bedre med deg? Jeg håper det!!! Ikke noe moro å være så trist, lei og redd. Men ihvertfall er det godt å få det ut, ikke sant? Klem
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Huff da...så da er alt håp ute? Vel...ei uke siden test og jeg gråter enda jeg...har nok fått en skikkelig en på trynet...sikkert ikke fått ordna opp i alle skuffelsene ssite to åra...faktisk 2,5 år siden vi sendt inn søskenforsøksøknad...det er leeeeenge...reagerte ikke så sterkt i sommer da jeg testet positivt og så gikk det galt... Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av denne sorgen...vet jo at innerst inne er det kun en baby som kan reparere dette...men så er det som du skriver...man føler man har brukt opp sjansene...og hvordan skal jeg greie å bli positiv og tenke gode tanker neste gang? Og hva om det ikke blir en baby...hva da? Må nok bruke litt tid på dette... Får vel resept på p-piller i posten i dag...gruer meg litt til hormoner igjen...men men...håper det er mindre bivirkninger av p-ringen? Skulle ønske jeg kunne ta en pause ett år...men det bør jeg nok ikke...Redd kroppen får nok en dag...men håper legen vet hva han gjør? Du da?
sitron72 Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Har ikke fått mensen ennå, så alt håp er vel sånt sett ikke helt ute. Har ikke giddet ta ny test, da, er rimelig sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Jeg synes det er bra at vi reagerer og har en sorgreaksjon nå, jeg. Abolutt ikke moro, men det hadde vel blitt værre om vi hadde fått den senere. Mer innestengte følelser osv... Skal bruke en ukes tid på å riste det av meg og se fremover igjen. Og prøve finne på koselige ting å gjøre for å skifte fokus litt. Plan B for vår del er jo å adoptere. Tenker at vi setter igang prosessen nå før jul, for det er visst ventelister på flre måneder før de i det hele tatt ser på saken hos barne- og omsorgsenheten i kommunen. Så kjører vi dobbeltløp og fortsetter med IVF over nyttår. Tenker vi kjøper en ny tre-pakk. Pluss dette fryseforsøket nå før jul da, om eskimoeggene overlever. Håper du ikke får noen bivirkninger av p-pillen. For min del merket jeg store forskjeller fra merke til merke. Men du kommer ihvertfall til å merke stor forskjell på kort regime, det er jo veldig fort gjort og miminalt med bivirkninger. Det sies at de som sliter med eggkvalitet ofte får færre med bedre egg med kort regime
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 ja...sikkert greitt å få ut de følelsene...har nok holdt de i sjakk vel lenge...og nå var jeg så utroooolig sliten av den sprayen fra helvete...så nå kom det visst bare veltende... Glad jeg slipper den sprayen igjen...men håper virkelig ikke at den p-pilleringen skaper flere hormonbølger...hadde vært godt å sleppe hormoner en tid men...da gror vel den xxxxx endoen fram igjen... argh... Vel...håper dette går bedre...vet jo at når hormonene er ute avkroppen så blir jeg litt mer meg selv igjen...derfor skeptisk til denne pp...får drikke mye vann og spise vitaminer... Hmm....ja ja...er her/pm om du trenger meg!
sitron72 Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Takk i like måte Nurket, er også her/PM om du trenger meg! God klem fra meg.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2009 Hmmmm bommer av og til i stripa til venstre her...jammen mange rare forum og diskusjoner!!! Er det slik å komme inn her og skal tro?
sitron72 Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Hehehehehe ja for de som ikke er i samme situasjon som oss så virker vi sikkert spenna gærne hele gjengen inne her... :-D
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2009 stikkord: egg...follikkel...ruging...el...SA...MA...450ie...spray...test...dhea...wheat grass...17mm...5 egg hurra....blødning og gørrr... må jo hører ut som en kjernekrafthønsegårdverk...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2009 Sitron....Wheat grass smaker...gress!!! Hva blander du det med??? Pjuk!
sitron72 Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Ja vegt du, det smaker heeelt bedritent! Jeg pleier rett og slett å blande det ut i litt lunka vann (for da løser det seg opp bedre) og ta det som en shot. Grusomt, bryter meg nesten hver gang, hehe. Greit å ha en pastill el som man kan hive innpå rett etterpå. Ser det er flere som blander oppi litt juice eller sitron også, det har ikke jeg prøvd. Klem.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2009 Kanskje litt vin hadde ordnet biffen? En teskje og jeg hadde vært svingstang! TO ganger om dagen?
sitron72 Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Før så har jeg tatt 2 ts wheatgrass hver morgen, men når jeg ser hva Tryne skrev at hun tok så var det faktisk hver morgen og kveld, så det skal jeg gjøre fra nå av. (Hvis du går inn på gravide slitere, så ser du et innlegg der som jeg har skrevet som heter Til Tryne, der har hun skrevet utrolig mye informasjon som er veldig kjekk å pløye gjennom, hun har vært igjennom litt av hvert, stilt spørsmålstegn ved oppleste sannheter og til dels motbevist hva legene sier).
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. november 2009 usj...ja ja...om det hjelper så... Hjelper det både på antall og kvalitet? Litt redd siden jeg skal ta dhea i tillegg...hmmm..
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2009 Sitron... Hvilke p-pillemerker reagerte du på? Husker jeg prøvde p-piller for 20 år siden, men måtte gi opp pga bivirkninger... Husker du hva du brukte som var ok? Jeg skal bruke en ring til å ha inne i "heimen"...enklere å bli kvitt... Lurer på hvor lang denne tråden blir jeg :-) Får så lyst på vann med sitron...merkelig... :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2009 PM i boksen din..god helg!
sitron72 Skrevet 6. november 2009 #18 Skrevet 6. november 2009 Har sendt seg svar (PM) Vet du, husker ikke alle ppillemerker jeg reagerte på. Prøvde også minipillen engang, dvs alle variantene som finnes på markedet, ingen som kroppen min likte (masse vann i kroppen, blant annet). Brukte yasmin og yasminelle, de fikk jeg sterke migreneanfall av. Trinordiol tror jeg at jeg fikk endel sopp av i perioder. Hvilke andre merker jeg har brukt husker jeg dessverer ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå