Gå til innhold

Hvilken vinterjakke har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd?

Jeg har tenkt å kjøpe vinterjakke og bukse når jeg får lønn. Jeg har sett på bergans jakker, men er så usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 stk faktisk hehe, har en vanlig enkel skijakke/bukse kjøpt hos sportmann og en duffelcoat kjøpt hos ellos og en boblekåpe/jakke kjøpt hos b-yong.

Skrevet

Har en skidress kjøpt hos sportsman jeg og;) så har jeg en boblejakke kjøpt på G sport tror jeg.

Skrevet

eh;) ja, er fornøyd. Bruker skidressen når jeg går på ski, og boblejakka ellers. Boblejakka er veldig varm og god. Skidressen kan bli for kald om det er veldig kaldt ute, men da må jeg jo bare gå litt fortere på ski;)

Skrevet

Jeg har også flere vinterjakker, men det høres ut som du vil ha noe funksjonelt til sport og friluftsliv?

Jeg kjøpte meg Bergans Sirdal jakke og bukse i går, og liker den. Er egentlig i mot å kjøpe så dyrt, men har alltid vært fornøyd med Bergans.

Kjøpte meg også en lang boblekåpe, men nå husker jeg ikke merket, som var grisegod å gå med. Varm og god over stumpen.. ;))))

Skrevet

Jeg har en soft shell jakke kjøpt på Sportman som er god når jeg går tur. Så ha jeg en litt tykkere jakke, aner ikke merke eller hvor den er handlet. Men den er super når jeg leker ute med sønnen. Også har jeg en ull jakke som går til midten av lårene. God og varm.

Skrevet

metaMORfose:

var det bergans sirdal lady jacket eller bergans sirdal insulated sirdal lady jacket?

Jeg har nemmelig sett på den sistnevnte og den ser så deilig ut!! Det er den jeg sikler på, men så vil jeg jo prøve den først!!

Får ta meg en runde neste uke når jeg får lønn =)

Skrevet

Det er Sirdal Insulated. I rosa/lyngfarget. Den er helt nydelig. Lett og varm.

Skrevet

Å jeg misunner deg virkelig!! =) (tror jeg he he)

Det er som sagt den jeg har siklet på, men vil prøve den før jeg bestemmer meg. Har liksom ikke råd og kjøpe ny om 2-3 mnd hvis den ikke var helt slik jeg så den for meg.

Og etter at jeg fikk et tips om nettsiden til bergans så har jeg sett så mange fine!!

Kjøpte du den i butikk? For jeg finner den ikke på nett i butikker som er her i området. Finner bare sirdal på g-sport. Skal se om jeg finner den idag. Men skal ikke kjøpe før jeg får lønn neste torsdag. Og det føles som en evighet, da jeg har hatt nedtelling i snart 4 uker allerede he he =)

• 2 år senere...
Skrevet

bergans har fått nettbutikk, kanskje du finner den der?

nettbutikk.bergans.no

Skrevet

Jeg er superfornøyd med min Bergans Dunjakke. Den er utrolig varm og deilig!

Skrevet

Jeg har Beerenberg Kota. Den er rett og slett deilig!! Holder deg god og varm, holder vinden ute og jeg ser med gru på at jeg ikke får brukt den i vinter.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...