Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg har ikke fått levert varer ifra selger eller lettere sagt de kom ikke igjennom tollen her hjemme .Det var Alli jeg hadde kjøpt. Men selger overførte tilbake pengene tilbake til meg ,men de står ikke på min konto. Når jeg går inn å sjekker min pay pal står det completed,det betyr vel at pengene er der? eller? Detta har skjedd 2 ganger banken sier at de ikke vet ,men at pay pal er en sikker metode å betale med . Noen som vet ?
Småtorsk Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 De står på din Paypalkonto, ikke bankkonto.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 ok takk for svar ,men er det sånn at jeg kan betale en vare med de pengene neste gang jeg handler da eller? aldri vært borti detta jeg
Småtorsk Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jepp, så vidt jeg husker er det akkurat sånn det er. Så vidt jeg veit har du nå pluss på din Paypalkonto, så neste gang du kjøper noe vil bare det som overstiger beløpet på Paypal-kontoen din belastes kredittkortet ditt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 HIHI så fint Takk for svar :-))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå