Gå til innhold

Hvor kan jeg gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så ufattelig sliten og lei. Nå orker jeg snart ikke mer, Vi fikk vårt andre barn for ikke så lenge siden og jeg har hatt alt ansvar for han. I et halvt år nå er det jeg som har tatt han om natta, jeg som står opp med ham, er hjemme med ham hele dagen. Jeg får også vårt eldste barn avgårde på skolen

Mannen kommer hjem fra jobb i fire tiden da er det middag så og si alltid på bordet. Jeg ser på han at han er sliten, det ender med at han setter seg i sofan og slapper av til barna skal i seng.

Da legger han eldste, er ikke noe hokuspokus, gjør alt selv, man må bare minne på så han ikke glemmer seg.

Så skal han stelle babyen, jeg ser helst at han skal bades og vaskes skikkelg med klut hvis det ikke er tid til bad. Men han legger som regel barnet med det han har på. Jeg blir så sint, egentlig burde jeg ta han selv, men jeg vil vile litt jeg også.

Så er det husarbeidet da, alt faller på meg. Gjør jeg ikke noe så ser det ut deretter.

Nå vil jeg bare avslutte dette med min mann og heller bare ha meg og barna å tenke på. Men hvordan gå fram. Er ikke lenge siden vi kjøpte leilighet sammen.

Og tru meg vi har snakket mye om dette sammen, han sier han skal bedre seg og at han kan ta gutten om natta i helgene så jeg får sovet ut. Men han klarer ikke våkne, har prøvd å vekke han. Og når han står opp med barna har de nattdrakt på helt til jeg kommer opp. Ikke gjør han noe med de heller.

Jeg vil ha en aktiv familie og det får jeg ikke med min mann. Jeg må få ladet batteriene så jeg og barna kan få det godt sammen. Nå for tiden vil jeg bare sove og ikke noe annet. Føler ingen glede av å være mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...