moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Vi gjør ikke det, men har lurt litt på om jeg skal kjøpe slike bjørner. Kanskje jeg får barna også til å ta dem. Har prøvd tran, men det var mislykket. Kanskje de vil ta sanasol. Men er det kanskje nok med de bjørnene, de inneholder 9 vitaminer eller noe slik?
Lene~mor til tre Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Ja jeg tar vitaminer, de bjørnene er fine og gode hehe smaker nesten som godteri så tror ikke du får noe problem med å få i barna dine det. Her har vi bytta litt på det egentlig, vi har brukt både biovit og sanasol og disse vitaminbjørnene. Er de samme vitaminene i alle dem 3 tingene så vidt jeg vet, ungene mine liker best sanasol egentlig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Takk for tips =) Skal kjøpe de når jeg er i byen neste gang. Hvor selges de? På vanlige butikker?
Lene~mor til tre Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Det blir billigere da med biovot og sanasol for en sånn flaske koster ca 50- 60 kr og den har man jo en stund av. Mens de bjørnene koster ca 70-80 kr og voksne må jo ta 2 stk for å dekke vitaminbehovet og det er jo bare 60 bjørner oppi. Barn skal ha 1 hver dag.
Lene~mor til tre Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Alle de tingene selges så å si i alle matbutikker
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg prøver å få i meg selv multivitaminer. Mister så mye hår, og har erfart at det hjelper. Kjøper innimellom vitaminbjørner til ungene. Har brukt tran til de når de var små, men kuttet det ut ganske fort. Gikk vel en periode over på biovit, men det er mange år siden vi har hatt det.
skorpionfruen Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Er veldig flink i perioder, da tar jeg vitaminer og tran, så glemmer jeg det ofte også da. Må ta tran på kvelden, takler ikke å gå å gulpe det opp iløpet av dagen. Storesøster tar vitaminbjørner og tran hver dag. Hun elsker det.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 I perioder er vi kjempe flinke - i andre perioder langt ifra så flinke. Sønnen drikker biovit. Selv tar jeg en skje med tran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå