moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Min absolutte favoritt er Big Horn. Men det er jo ganske dyrt så det blir heller sjelden. 2 plass er pizza bakeren. Men nå går jeg veldig sjelden ut så jeg har ikke prøvd så mange heller.
Lene~mor til tre Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Vår favoritt er benz pizza og china plasa
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Her har vi ingen slike kjede-plasser. Når vi en sjelden gang går ut og spiser har vi vel stort sett gått på en pizza resturant, de selger både pizza og pastaretter der, samt hamburgere. Er stortsett bare den spiseplassen folk går på her, ellers blir det indisk resturant, har vært der 1 gang. Men det er jo en annen prisklasse da.
yasmina Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Vi spiser masse ute og favorittene er nok fisk, sushi og tapanyaki ( skrives det slik ?). Er vib ute med ungene foretrekker vi italiensk.
skorpionfruen Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Har ikke så mange av kjedene her heller, er vel kun Dolly. Jeg liker best biff når jeg skal ut å spise men det er så mange restauranter som ikke kan tilberede det og da blir det så trist.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Her vi bor, er det ingen slike kjeder. Men har en lokal pizza plass som lager super god mat. Og det er mye forskjellig å velge mellom. En noen fra tyrkia som driver stedet, så er en del tyrkisk mat og litt gresk mat. Og prisen er ikke så ille. Skal mannen og jeg på date, så tar vi bussen inn til byen og spiser på Big Horn. Et annet sted som har super mat er Graffi.
metaMORfose Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Vi bor jo i Oslo-området, så vi har ALT! Favoritter: Nodee Sushi Alex Sushi Sushi&Wok Indisk - nesten hvor som helst Lunsj på Deli Deluca Kinamat....vårruller.... Mucho Mas Pizzarestauranter er helt ok. Min favoritt er nok italiensk pizza på et italiensk sted, men mann og unger liker Dolly Dimples. Ungene elsker TGI Fridays og Hard Rock Cafe. En skikkelig burger på hvilket som helst av de to stedene er fantastisk. Big Horn, som nevnt, er også veldig bra. I det hele tatt spiser vi mye ute. Men veeeeldig sjeldent på McDonalds eller Burger King. Av de to foretrekker jeg Burger King Det slår meg forresten at det sjelden er voksentur på restaurant lenger.... på tide!
Jojo x3 Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Jeg liker Egons, TGI Fridays, Peppes og indisk. Vi spiser ute 1-2 ganger i måneden.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Å det er deilig å spise ute. Har ikke så veldig mange steder rundt oss her. Men er vi ute å reiser liker vi Egon, Big Horn, og en veldig god pizza rest er jo alltid godt. Vi bor like langt fra disse valgene som fra Mc.donalds og burger king. Så har vært der ett par ganger med barna, og det var like mislykket hver gang. Har nok vært ett par ganger bare. Barna likte ikke maten i det hele tatt. Men var en gang i Kristiandsand på Mc.Donalds der. Da var barna 3 år og 5 år. Og de spiste ingenting, det var ikke godt sa de, men det var jo ett stoort leke apparat der, så de var jo der en times tid. Så slike ting skulle det vært på de plasser det er bedre middager. Så kunne vi voksne fått fred mens barna og koste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå