Susanne76 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Blir så gal av å vente. Er på rugedag 12 tror jeg skal i allefall teste på fredag. Heldigvis har ikke mensen komme . Hvorfor går tiden såååååååååååååååååå sent når en venter ? Måtte få ut litt frustrasjon
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Tøffe dager....ingen tante er bra! Lykke til!
sitron72 Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Skjønner deg godt, jeg, har tippa over og antakelig blitt gal selv også. Er vel også på rugedag 12 idag (13 dager etter uttak). Tok en test i går, det var lite lurt, galskapen slo da definitivt ut, så anbefaler deg å vente med å teste så lenge du klarer
håpefull *er mamma* Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Lykke til med testing på ons, susanne. Stolt av deg som har klart å ikke teste enda;-) Ingen mens er er flott tegn!!
Susanne76 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg har testet i går den var negativt men ska jo ikke teste før fredag sa dem på sykehuset. Så det er et lite håp ennå . No teller æ ned timene til fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå