DolphinGirl Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Noen som har hørt at de har fått et sånt fødeklart ansikt, og født ikke så lenge etter? Jeg har fått høre fra flere hold nå at jeg har bredere nese og fyldigere lepper. Selv ser jeg at jeg plutselig er blitt trill rundt i ansiktet. Masse kynnere, nedpress og knivstikking i skjeden har jeg også, så jeg er spent på hvor lenge jeg har igjen...Flere som har fått høre om dette med fødeansikt?
Mummimamma 09+12 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg fikk fødeansikt for 2-3 uker siden (uke36-37) og hatt svake mensmurringer nå og da og sterkerer kynnere med veldig nedpress. Mensmurringene ble mer kraftige i går kveld og i dag tidlig gikk slimproppen. Spennende!
lovemo Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Med førstemann hadde jeg helt klart fødeansikt. Husker bare ikke når det kom... En venninne av meg hadde også fødeansikt(møtte henne dagen fødselen startet), men vet ikke hvor lenge hun hadde gått med det.. Noen dager til 1 uke maks. Hverken med meg selv eller med venninnen min tenkte jeg på det med ansiktet før etterpå da...
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Da jeg var hos jordmor på mandag, sa hun til meg at "ja, nå har du fått det draget over ansiktet som man får når det nærmer seg.." (Vannfylt, feit og pløsete, tenkte jeg... ) Regner med at det er det man kaller "fødeansikt" - Jeg merker faktisk at det har vært forandringer den siste uka, jeg også. I dag er det 7 dager til termin - håper jeg kan ta med meg fødeansiktet mitt på sykehuset i løpet av kvelden, for nå er jeg klar for å la minsten se dagens lys!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå