*betty*spaghetti* Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg har en samboer... Og han har jo selvfølgelig en eks... Eksen vil aldri finne seg i at vi er sammen, vi har vært sammen i et og et halvt år. Eksen har gjort det slik at ting er veldig vanskelig for meg, spesielt når vi er ute og finner på ting, vi bor på ikke en altfor stor plass. Hun har spesielt en venninne som har skjelt meg ut gang på gang, og hver gang jeg møter henne så gir hun meg stygge blikk og dulter bort i meg, jeg har aldri kommentert, vist mint irritasjon ovenfor denne personen, men nå har det seg sånn at denne personen har begynt og jobbe i barnehagen til ungen min, og jeg kan virkelig ikke fordra henne VIRKELIG ikke, og vil ikke at noe personlig om oss skal komme til eksen hans. Også plager det meg at jeg må forholde meg til denne personen i barnehagen. Hva ville dere gjort? Jeg har hverken nevnt dette for noen i barnehagen, eller kommentert hennes oppførsel og forholder meg til henne sånn som jeg er nødt til, dere vil kanskje ikke tro det er noe problem nå, men det er et et veldig stort problem. Hvordan skal jeg gripe an situasjonen?
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Vær voksen nok til å be om om du og den det gjelder kan sette dere ned å ta en prat! Voksne mennesker! Kan da ikke holde på sånn.. Det er ikke noe annet å gjøre en å ta alvorspraten.. Lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Herlighet, hvor gammel er hun egentlig?? Dette er da oppførsel langt under akseptabel grense, og dersom hun finner på å plapre i vei til eksen hans, så kan du jo sørge for å få henne sparket
*betty*spaghetti* Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Ja jeg vet at vi burde snakke sammen, men det er det at jeg vil ikke at det skal " komme ut" hvor mye det egentlig plager meg hvordan eksen hans holder på at hun har klart og påvirke mitt forhold med og vende aandre mennesker mot meg, ... Men burde jo snakke med henne. Tror hun er 24?! Jeg føler jeg er veldig lite voksen akkurat nå, akkurat nå har jeg bare lyst og søke om overføring til nabo barnehagen, men hvorfor skal jeg straffe barnet mitt for jeg har en uoverstemmelse?... Men det er så utrolig vanskelig.
Gjest irismor Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Barnehagenansatte har vel taushetsplikt de også. Og kommer noe til eksen hans så ta det opp med lederen i barnehagen. Men alle har som regel en fortid og det beste med ekser er egentlig og ikke la de komme under skinnet på deg. Hvis hun har et problem med deg så la henne ha problemet ikke la det bli ditt problem. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå