Gå til innhold

Sorel? Eller er det bare cherrox som duger i slapsevær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For selv om goretex støvler skal være vanntette holder ikke de i timesvis når smårollingene baser i våt snø.. Er sorel bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorel er fantastiske!

Mine har det begge to i år og er stor fornøyde begge to. Passer både til gjørme og våt og snø. Eldstemann her hadde Sorel i fjor vinter også å sa selv at han ville ha det i år også for de var gode og varme og gode å gå i!

Har ikke opplevd en eneste gang at de har vært kalde eller våte i de!

Gjest irismor
Skrevet

Sorel er fantastiske, er veldig fornøyd med både snuppa sine og mine.

Nå flyr ikke jeg i søla, men på posteringsjakt i -15grader er man god og varm på bena. Snuppa er heller aldri våt eller kald på bena.

Skrevet

Det høres jo bra ut, da spørs det om det ikke blir sorel her og :-)

Gjest irismor
Skrevet

Har du sportmannkatalogen så har de salg på dem der.

Det jeg liker med de er at du kan ta ut innerstøvelen og la den lufte/tørke seg. Men har aldri opplevd at de har blitt våte og må tørkes.

Skrevet

vi går for sorel, uten tvil! cherrox de blir så klamme og kalde og de er også kjempe glatte!

Skrevet

Her i Bergen holdt ikke sorel skoa i slaps og regnvær, men det er jo helt utrolig vått her. Ellers er det en super sko, og de blir i alle fall ikke kalde.

Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Jeg vet bare at min lille tass var knusktørr i beina etter mer eller mindre ha badet i sine cherrox i flere timer i går i ett veldig regnvær. Han var tørr ellers og. Helt uten Reima...forresten. hadde Reima votter. De var bløte.

Skrevet

Er det ordentlig vått duger bare Cherrox. Sorel-støvlene måtte jeg tørke flere ganger sist vinter - og det er noe herk å få innerstøvlen ut og inn hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...