kokelimonke Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 For selv om goretex støvler skal være vanntette holder ikke de i timesvis når smårollingene baser i våt snø.. Er sorel bedre?
Verbena Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Sorel er fantastiske! Mine har det begge to i år og er stor fornøyde begge to. Passer både til gjørme og våt og snø. Eldstemann her hadde Sorel i fjor vinter også å sa selv at han ville ha det i år også for de var gode og varme og gode å gå i! Har ikke opplevd en eneste gang at de har vært kalde eller våte i de!
Gjest irismor Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Sorel er fantastiske, er veldig fornøyd med både snuppa sine og mine. Nå flyr ikke jeg i søla, men på posteringsjakt i -15grader er man god og varm på bena. Snuppa er heller aldri våt eller kald på bena.
kokelimonke Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Det høres jo bra ut, da spørs det om det ikke blir sorel her og :-)
Gjest irismor Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Har du sportmannkatalogen så har de salg på dem der. Det jeg liker med de er at du kan ta ut innerstøvelen og la den lufte/tørke seg. Men har aldri opplevd at de har blitt våte og må tørkes.
mormor.com Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 vi går for sorel, uten tvil! cherrox de blir så klamme og kalde og de er også kjempe glatte!
erteposen + 4 Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Her i Bergen holdt ikke sorel skoa i slaps og regnvær, men det er jo helt utrolig vått her. Ellers er det en super sko, og de blir i alle fall ikke kalde.
prekæs Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Det vet jeg ingenting om. Jeg vet bare at min lille tass var knusktørr i beina etter mer eller mindre ha badet i sine cherrox i flere timer i går i ett veldig regnvær. Han var tørr ellers og. Helt uten Reima...forresten. hadde Reima votter. De var bløte.
Vipsenmamma Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Er det ordentlig vått duger bare Cherrox. Sorel-støvlene måtte jeg tørke flere ganger sist vinter - og det er noe herk å få innerstøvlen ut og inn hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå