Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Lar seg nok ikke fjerne ved hjemme-metoder og antagelig ikke ellers heller. Venninda mi har prøvd alle kosmetiske produkter og kjærringråd mot fregner gjennom 15 år før hun skjønte at det bare var bortkastet. Det beste er å lære å bli glad i fregnene sine, evt kontakte hudlege i tilfelle det finnes en effektiv metode jeg ikke hadde hørt om. Jeg tør vedde for at det ser bra ut likevel!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Bør ihvertfall holde seg unna eller beskytte seg godt mot soling.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Holde seg borte fra solen, og bruke solkrem med høy faktor.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Du kan trylle med en god concealer og foundation... men hvorfor skal du det? det er jo fint med fregner....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Noen fregner er fint,men ikke hele ansiktet og kroppen. Hi
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner Hilsen ei til som har fregner på nesa og som HATET de da jeg var yngre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå