Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Vi har rømme på flatbrød, legger dem dobbelt med spekeskinka i midten. Dette er kanskje ikke så vanlig? Vedsiden av har vi gjerne eggerøre. Hva med dere? (hehe, og ja- vi skal ha spekemat til middag idag, så kanskje jeg kan få litt inspirasjon her inne;)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Eggerøre og potetsalat.. Grovt brød.. Nam nam.. )
erteposen + 4 Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg tror igrunnen det er ganske vanlig, med flatbrød, rømme/smør og spekemat i bete. Jeg er ikke sånn stor fan av spekemat, og får det stort sett servert til rømmegrøt med flatbrød og eggerøre ved siden av. Vi hadde rester av spekemat etter barnedåp og da lagde jeg pasta med fløte/creme fraishe saus med biter av spekeskinke, grønne erter og paprika. Barna elsket den:) http://www.speketips.no/oppskrifter/
prekæs Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Div spekemat, kokte varme poteter, rømme, smør. Melon og eggerøre.
___ Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Eggerøre, spisskål og ofte potetsalat + flattbrød. Noen ganger med melon og av og til på pizza.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Her har vi stuede poteter til. Kokte poteter i terninger blandet med hvit saus med mye gressølk og pepper i. Og gjerne litt melon ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå