SaDa Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Har bare vært innom en skjelden gang. Før "bodde" jeg på dib, men siden barna er blitt så store syntes jeg det var på tide å flytte over hit. Men hvorfor er det så liten aktivitet her?? Det er da mange med barn fra 3 år og oppover.. Henger de igjen på dib alle sammen?? Kanskje vi som er her skal prøve å være mer aktiv, så det kommer flere hit:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 He he ja det er slik vi blir enige om innimellom, og så er vi flinke en hel stund før det dabber litt av. Så det går litt i rykk og napp. Vi er en god gjeng her, men det er nok flere som er på dib. Antagelig flere der som er hjemme på dagtid også der. Jeg var her hver dag før, når jeg gikk hjemme, men nå jobber jeg litt, så da har jeg ikke så god tid hver dag. Men vi prøver å holde god aktivitet her, og jeg ser innimellom noen nye nick som kommer, og en del som prøver seg litt som jeg kjenner igjen fra dib. Superkoselig at det er litt liv her også =)
solemio Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Tipper det er roligere her fordi flere jobber når ungene er store? Og har dermed mindre tid til å henge her inne? Jeg er ofte inne og leser, men det er sjeldent jeg føler jeg har stort å bidra med. Bør kanskje prøve å bli litt mer aktiv her?
yasmina Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg er her har en liten hjemme saa jeg har fri paa dagtid naar han sover
Lene~mor til tre Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Ja det er nok mange som henger igjen på dib. Men jeg er trofast tilhenger her inne
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Joda, vi er endel her inne, men som nevnt over så er mange av oss i jobb, og det blir dermed mindre tid til slike aktiviteter. Vi har vel også vært på dib og oppfordret folk å komme over hit. Vi er en gjeng her inne som kom samtidig over fra dib og lagde liv her inne, før det var det vel så og si ingen liv her. Det kan vel være ca 1,5 år siden.
blond Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 I perioder er det mye liv, andre ganger skjer det nesten ingenting. Det er for mange som liker å få innlegg servert og som ikke bidrar noe særlig selv. De liker liv og røre, men skaper det ikke selv, så da stikker de over på dib i stedet, for der er det flere folk å ta av. Mange sier at de leser her, men skriver lite selv, det er synd. Det er godt miljø her og folk trives (sier mange), men man må gjerne ikke trenge svar med en gang når man poster her. Det kan ta tid, men svarene er ofte gode og utfyllende. Det er også slik at det må være interessante innlegg og svar for at man skal bli et sted og da trenger vi nye folk her. Vil tro at noen kan bli lei av de samme nickene om og om igjen. Vi trenger fornyelse!
skorpionfruen Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Jeg er selv sånn på og av. Tar meg i det og holder meg borte fra maskinen i perioder. Så plutselig kan jeg sitte lenge og mye i flere dager. Men det er helt kart flere på din enn her, men liker det mer intimt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå