2barnsmamma og hestemamma Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Pleier være normalt god i engelsk sjøl,men dette lurer jeg litt på, vi skal på engelsk fotall kamp og så står det i mailen ang billettene at de : All seats are located within second tier of the stadium given an excellent view.... Noen som kan hjelpe? Er den second tier jeg ikke skjønner helt... Thanks
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Andre rad/rekke Google er luksus
h2lita Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 "Alle seter ligger innen andre seterad på stadioen. Dette gir det en fantastisk bra utsikt.... eller no sånt:)
tvkrus Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Alle setene er plassert innen andre nivå av stadion får en fantastisk utsikt
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Alle seter er plassert innenfor andre nivå på stadion og gir en utmerket utsikt.
Norwegian by injection Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Enig Mom2Two, jeg mener tier betyr nivå og ikke rad.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Engelsk: tier Norsk: bråk, rad, rekke, spetakkel ***************** Norsk: nivå Engelsk: even, flat, level, pitch, smooth
Norwegian by injection Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 He he, der ser du! Og engelsk er mitt morsmål gitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå