Gå til innhold

Shopping-nerven verker!

Timothy`s moster med 2 prinser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å shoppe enda?

Jeg kjenner det klør sååå fælt etter å handle vogn, klær, seng, you name it! Ugg.

Har lovt meg selv (og sambo) at den dagen vi har vært på UL så skal jeg gi meg selv lov til å kjøpe vogn. Har null utstyr etter første mann da vi begge lenge var sikre på at vi ikke skulle ha flere barn. Men den gang ei.

Så nå skal jeg få lov å gå til anskaffelse av alt vi trenger enda en gang. Jippi;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har så masse etter storesøster at det eneste eg verker etter å kjøpe nå er LEILIGHET!

(men så har eg begynt å strikke litt, kjøpt inn litt stoffer til å sy av og bittelitt tøybleier da....prøver å vente litt til siden eg bare er 17 uker på vei og gjerne vil ha litt shoppemorro mot slutten også...)

Skrevet

Har klødd i shoppefingeren og kortet brenner i lomma hver dag siden testen ble positiv.. :P Haha.. Har ikke kjøpt noen verdens ting enda.. :) *stolt* :P Er i uke 14, så å kjøpe de store dyre tingene er litt tidlig enda, men skal nok snaaart kjøpe litt småtøy.. :) En liten søt ett eller annet skader jo ikke.. :P

Når det er januarsalg skal vi handle de litt større dyre tingene.. Gleder meg.. :D

Skrevet

Nå som vi vet at det er jente ble det litt shopping på meg igår...;-)

Trenger alt vi og så dette er jo bare moro!! Men gud som man glemmer hvor små de er....;-))

Skrevet

Ja gjett om det klør ;) Har masse utstyr etter snuppa, men trenger litt nytt også, spes hvis det blir gutt da :) Blir nok litt shopping når vi har vært på ultralyd ;o) 2 uker igjen!

Skrevet

Hei! er 20+2 i dag og på mandag kjøpte jeg vogn,fikk et så suverent tilbud så kunne ikke slå oss fra det,sparte hele 3lapper på ny vogn;-)ellers har jeg ikke kjøpt stort bare et par bodyer et par sokker og en deilig kosedress;-) men det klør det klør hver dag...trenger en del nytt siden vi ikke hadde stort etter de to første,men vi har alle de store tingene da.Lykke til med shoppingen og svangerskapet jenter.

Skrevet

Her er det meste allerede handlet inn! Mangler nå bare vogn og seng og dette skal handles inn om 14 dager :-)

Kommer sikkert til å handle enda mer klær utover, men det er kun fordi jeg finner jo såå mye søtt som jeg ikke klarer å henge fra meg igjen i butikken... Haha får skjennepreken av samboeren min når jeg kommer hjem igjen. Den ungen kommer jo til å drukne i klær, men han synes jo at klærne er like fine som meg da :-)

Er forresten 23+4 idag :-)

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg som begynner "tidlig". Redebygging er viktig!

Og det med å kjæpe vogn så tidlig kan jeg også forklare;) Vi solgte sportsvogna til 4-åringen i vår fordi den ikke ble brukt så mye lenger. Så har kun en paraplytrille igjen. Funker fint på sommeren de få gangene vi bruker den, MEN om vinteren kan den bare pakkes bort... Og nå flytter vi snart til et landlig sted og da har jeg lyst å gå til barnehagen for å levere og hente, ikke kjøre så mye bil..Og da trenger vi jo en sportsvogn igjen;D Hehe, man finner alltid en unnskyldning!!

Så vogn om to uker- og sikkert en del klær- når vi vet kjønnet;D

Skrevet

Ja jeg kjenner meg igjen her jeg og. Har vært på mange nettsteder allerede for å se hva som er der ute. Og det er mye! Har ikke kjøpt noe enda. Men på mandag skal jeg + 3 andre til london, så det blir kanskje innkjøp av noe babytøy da ja :)

Ellers prøver jeg og vente lengst mulig før vi kjøper noe. Så frem vi ikke kommer over et supertilbud...

Skrevet

Har stellebord etter nr 3 og grindseng etter nr 1-2 & 3.

Har stående en Ny Brio sing duo vogn klar...

Så har jeg en masse klær etter mine 3 unger fra før... Men hentesettet kommer jeg til å kjøpe nytt...

Skrevet

Kvier meg for å gå på babyshopping jeg.. Utsetter og utsetter det hele tiden! :-|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...