Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Dere som ikke var sammen med bf når dere fikk en liten en, hvor lang tid tok det før dere fikk dere ny type, og hvordan traff dere han? Sitter med en redsel for å aldri finne meg en her..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg var alene med mini i litt over tre år før jeg fikk kjæreste (vært sammen siden i sommer). Har datet noen før det, uten at det ble noe mer. Jeg liker ikke så godt at jenta mi møtte ham så tidlig, men jeg har ikke avlastning overhode, så hvis jeg skulle ha datet bare de gangene jeg har barnevakt hadde det nok biltt dårlig med kjæreste. Han er kjempeflink med henne og avlaster meg litt alt, men det medfører jo også at hun vil savne ham om det skulle blir slutt. Han har også et barn fra før, så han vet hvordan det er, selv om de har 50/50. Jeg møtte min kjære gjennom et vennepar, har prøvd internettdating, men det var ikke noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Barnet mitt var 8 mnd da jeg fikk meg ny kjæreste. Traff han på nettet, hvor ellers..hehe..kom meg jo aldri ut. Men så hadde vi mange felles kjente så var ikke så skummelt å treffe han i real life. Vi var også fra samme by, men han bodde da i nabobyen. Det tok slutt etter noen mnd da men.. har ny kjæreste nå og vi har vært sammen i 2 år. Han møtte jeg når barnet mitt var 2 år. Vi møttes på byen for da hadde barnefar samvær i helgene så da fikk jeg kommet meg litt ut.
Gutt 05 og 08 Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 sønnen min var 1år da jeg fikk kjæreste, har også en gutt på 4år. jeg møte han på nettby av alle ting. når vi hadde vært sammen en stund, så hilste han på barna mine, og det gikk kjempe fint. de er kjempe glad i han, og han er veldig flink med de, han planlegger ting som de også kan være med på, og det er veldig viktig syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 jg traff først en på nettet når datteren min var 6 mnd, vi var bare sammen i 6 mnd, etter dt datet jg bare litt, ikke noe seriøst, mn nå er datteren min 3.5 år og nå har jg fått mg kjæreste, traff han og på nettet, og han er bare helt fantastisk med henne,leker med henne osv avlaster mg litt inni mellom, mn jg har oxo fått fri helger av mine foreldre til å være med han alene, ( han bor ikke samme plass som meg)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Tja, vi er ikke akkurat sammen enda, men har holdt på med en i åtte måneder nå, så tok nesten to år etter fødselen før jeg fant han da:) Ikke vær redd, du finner nok noen helt plutselig:) Har oppdaget at de fleste oppegående menn slettes ikke har noe imot at du har barn:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 jeg har ingen kjæreste da. men det er mange flotte menn der ute som liker barn og som liker familielivet. det er ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 heisann.... jeg har ikke ny type enda da...men holder på med en og har gjort det i ett par mnd... vi prøver å holde en lav profil,pga vi har vært gode venner i alle år,så er en god kompis av min eks :/ og bor i en liten bygd.... så kjærligheten skal ikke være lettt altså.... barnet mitt er 7 mnd...og 4 mnd siden det ble slutt mellom meg og barnefar...dere syns vel att 4 mnd e veldig kort tid,men det har vært helt dødt i forholdet til meg og barnefar i over 1 år...!! men følelser er ikke altid like lett å styre... men håper du også finner deg en god og snill mann.... forstår det ikke er lett å finne en når man kun sitter hjemme... har du barnepass av og til går det jo ann å treffe litt venner og gå ut... man finner de når man minst venter de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå