Gå til innhold

er nødt til å få ut litt frustrasjon!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅH! Jeg er så LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har virkelig en dårlig dag idag. På søndag kveld fikk jeg UVI - igjen! For andre gang på tre uker. Idag er jeg verre igjen! Det er vondt og jeg vurderer sterkt en tur til legen for å få andre tabletter. I tillegg var jeg møkkvalm idag morres, men hva skjer når jeg prøver å kaste opp? ingenting annet enn magesyre kommer opp, noe som resulterer i vond hals! Og ingen av buksene mine passer. Greit at de er nyvasket, men har de virkelig vært såååå trange rundt magen før??

Å, nei, jeg er nok ikke gravid... Trodde jeg hadde eggløsning i helgen, så da koste vi oss veldig i sengehalmen. Men etter at jeg fikk UVI så har jeg virkelig ikke orket tanken på sex. Hva om EL var senere?? Det betyr at vi har tapt kampen denne måneden også!

WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!

Sorry, jeg måtte bare få ut litt frustrasjon.

USJ! Men, innerst inne så hååååper jeg fortsatt på en liten spire eller to!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg , vært prøver siden august 07 - altså over 2 år siden jeg begynte å prøve...

eneste jeg kan si er at det skjer nok , du må bare gi det tid... ser mange er heldige å får det til ganske fort,andre tar det litt lengre tid med , betyr ikke at det er noe som er galt :)

lykke til :)

Skrevet

Plutselig skjer det når man minst venter det. Ikke gi opp! Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...