Kleint Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Poteter, brun saus, ertestuing eller makaroner Og tyttebær
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 poteter, brun saus, tyttebærsyltetøy enten ertestuin, kålstuing eller kokte erter og gulrøtter
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Må ha hjemmelagde kjøttkaker, vi:) Til dem har vi hjemmelaget brun saus, poteter, gulrøtter, brokkoli, hodekål, og tyttebærsyltetøy eller syltet gresskar. Hva vi har av grønnsaker til, kan variere alt etter hva vi har i hus. Men gulrøtter er det alltid:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 For det meste ertestuing og tyttebærsyltetøy, men det kan også være makaronistuing eller gulrotstuing (som egentlig bare er hvit saus med makaroni eller gulrotskiver oppi). Nå fikk jeg lyst på hjemmelagede kjøttkaker gitt! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Hjemmelaget brunsaus (viktig), poteter og makaroni og iskald melk som drikke. Nam:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Kjøttkaker, poteter, kjøttkakesaus og makaronistuing! DEILIG! Vi skal ha det i dag ;-) Er egentlig forbauset over at det er ingen av dere som bruker makaronistuing! :-p Det som er så godt.. Gubben bruker tyttebær også da, men det gjør ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Anonym 09:48!! Skal gullerøttene kokes før man skjærer dem opp i biter og har dem i sausen? Og går det an å ha BÅDE makaroni OG gulrot oppi? Jeg eelsker makaronistuing, og har gjerne lyst til å prøve flere varianter :-p
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Oppskrift på makaronistuing da? Kunne godt ha tenkt meg å prøve det:-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 anonym 09.52 Hmmm ingen grønnsaker, men poteter, brunsaus og makaroni. Og melk! Sunt! :-p
camilla^ Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Brun saus (laget av kraften til kjøttkakene) Kokte gulrøtter, blomkål og brokkoli. Erter, ertestuing om jeg gidder. (to vil ha, og 3 vil ha bare erter) Rørte tyttebær.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Jeg bruker mye kålrabistabbe eller kålstuing for det er noe av det beste jeg vet, ellers er surkål en skrekkelig god treer makaroni hvis jeg ikke har grønnsaker, eller en grateng med makaroni og potetmos og grønnsaker Rotmos er også namnam Vi hadde kjøttkaker i går, hjemmelagede og deilige
lindynatt Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Brun saus, kålrabistappe, poteter og gulerøtter
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Anonym 10:15! Man koker bare makaroni, også lager man hvit saus fra bunnen, og putter de kokte makaroniene oppi :-) Så rører man rundt! Finito ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 ser ikke at noen har skrevet surkål. Det liker jeg til og erter. kålstuing er jo også godt da
Tidemann Skrevet 4. november 2009 #16 Skrevet 4. november 2009 Pleier å ha hjemmelaget,med saus og sylteagurg,ertestuing/kålstuing og tyttebærsyltetøy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 Gildes magre kjøttkaker spises med masse grønnsaker, kålrabistappe uten smør og sjysaus (Grete Roede kur her i gården)... magert og veldig godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå