Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 ....holder meg hjemme fra jobb idag.... ble konfrentert igår om hvordan jeg har det på jobb, og sa det rett ut at jeg kunne tenkt meg mer arbeid, det er så rolig og lite å gjøre. jeg er sekretær og bruker mesteparten av tiden til internet.... det er ikke slik jeg vil ha det...! men har ikke turd å si ifra, da jeg har vært usikker på om de jeg jobber med har ment at det er arbeid og jeg har ikke sett det... det høres sååååå teit ut nå når jeg skriver det.... skulle liksom bare ha sagt ifra....! men ikke så lett, sitter mye alene på kontoret da de jeg jobber med er på møter hele tiden, er et prosjekt og de jeg jobbber med har ikke jobbet sammen før heller. vel, da jeg ble spurt igår hadde jeg store problemer med å holde meg nøytral, begynte nesten å gråte, syntes det var vanskelig å si rett ut det jeg mener. har tentk på dette en stund og det er ikke kjekt å ha en jobb hvor det ikke er noe jobb å gjøre... mye dødtid... hadde en slik jobb før jeg var i permisjon og, da holdt jeg på å dø på jobb..... skjønner ikke hvorfor jeg tok jobben..... vel, grunnen til at jeg er hjemme idag er da pga jeg skal liksom snakke med en på jobben idag om dette da, denne personen var ikke der igår.. og det gruer jeg meg til.... det er så vanskelig å si det jeg mener, for samboer sier det er jo bare å si det.... hvorfor være sjenert? jeg er jo sjenert med ukjente, blir anspent og klarer ikke snakke slik jeg vil, stokker ord og kommer aldri ut helt slik jeg vil. problemet er at jeg har undertrykket mine følelser så lenge at når jeg skal utrykke de blir jeg ekstrem følsom.. helt på tuppa liksom.... vet ikke om det er andre som har det slik... vel, jeg har nylig begynt hos psykolog, og har fått diagnosen deprimert... og i tillegg har jeg pco.... jada, livet kunne jo ikke ha vært noe bedre.......
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 lære meg å skrive...... kanskje du trenger å lære å få deg litt empati? er jeg så fjern? kanskje det er et stort kaos inni meg? kanksje det? kanskje jeg har brukt mye tid på å få dette ut...? kanskje jeg ikke har det så lett? sorry jeg brydde deg! ditt fjols!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Empati, empati, empati. Er det alt enkelte her inne klarer å skrive? Regner ikke med du er i barneskolealder?
Kleint Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Hei. Så trist å høre at du føler det slik du gjør. Ikke noe hyggelig med denne pco tilstanden heller. Uff.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg forstår ærlig talt ikke problemet ditt jeg! Dette er da INGENTING å sutre over! Ta deg sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå