Gå til innhold

Jeg er så....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fæl!! Når jeg ser meg i speile så ser jeg at jeg er helt forferdelig. Ingen pupper lenger,bare noen skrumpette druer som henger, hengemage med skrumpette hud,hengerumpe, ansikt fult av fregner,poser under øya, stygge tenner,ja det er sant, fælt på håret, stygg. Skjønner godt jeg har vært singel i 7 år! Skulle ønske jeg var rik,da har jeg tatt silikon og fikset kropp og utsende.

Alle mine venner er perfekt,vises ikke at de har født barn.og de har en mann,og mange beundrere. Jeg har ikke beundrere engang!

Har altid blitt mobba,jeg er stygg.

Nå er jeg 165 og 54 kg..mange ekstra kg på magen. Men skulle ønske jeg ha pupper,så jeg har funnet en bh som passer, og mannfolk liker vel store pupper.

Jeg er bare lei meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som jeg ser det når jeg leser innlegget ditt, så er det største problemet ditt dårlig selvtillit. Og det virker inn på utseendet, ja.

Jeg er stort sett rimelig fornøyd med utseendet, men har perioder der jeg føler meg urstygg. Og det er enkle midler som hjelper. En tur til frisøren for klipp og striping. Et knallhardt treningsprogram som strammer opp kroppen og gjør underverker for humøret. En liten runde på solarium (ti minutter en gang i blant funker bra for humøret).

Du trenger ikke ty til silikon for å føle deg bedre. Tro meg, jeg har litt store pupper, og skulle ønske de var fastere og mindre (er tynn ellers, så det er ingen klær som passer skikkelig).

Skrevet

Jeg har prøvd med sol noen mnd nå,men får bare eksem av det og blemmer.

Det virker som det er mest populært og være tynn,for vennina mi er populær. Hun er skjønneten og jeg udyret. Har nok dårlig selvtillit. Men noe må det være når man er singel i 7år..!

Skrevet

Du er singel, og har vært det i sju år, fordi du ikke beundrer og er glad i deg selv. Hvis du ikke kan stå foran speilet og se at du er pen, finne de fine tingene ved kroppen din, er det ingen andre som vil gjøre det heller.

Du må utstråle selvtillit og like deg selv, da gjør andre det også:)

Her er noen tips til ting du kan kjøpe, forholdsvis billig, for å bli fornøyd med deg selv:

- sminke (gå gjerne i et parfymeri og få veiledning, og kjøp de produktene du trenger for å få riktig look)

- wonderbra / push-up bh (har flere flate venninner jeg, som får kløft med riktig bh, ikke noe problem)

- en time hos en god frisør (få en farge og klipp som kler ansiktet ditt, vær åpen for frisørens forslag, det er jobben deres å kunne se hva som kler deg)

-hold-in strømpebukser (jeg har et helt utvalg, og den babyvalken blir klemt flat og fin under klærne, jeg føler meg så mye finere da)

-nye klær - kjøp noe som virkelig kler deg, og beundre ditt nye jeg foran speilet:)

LYKKE TIL:)

Skrevet

Har prøvd alle str,men er ingen str som passer i bhg.i dag har eg en nededag..lei av og sitte alene hver dag,hver helg.de få vennene jeg har har familie,å de har aldri tid.får aldri besøk. Bor på ett lite sted,går ikke an og få nye venner her,for her er det faste gjenger..har prøvd mange ganger og gå og prate med de,men de sier knapt hei. Ser det på ungene deres og, faste gjenger blandt de,som de tar opp i bhg nå.

Så jeg blir sittende alene her da som di gml kjerring.

Mange ganger har jeg lyst og finne på noe i helgene,men har ingen og spørr,og gjør eg d,passer d aldri.

Vært kjekt og flyttet,men kan ikke d pga ungene. D ødlegger en og ha følelser for en man ikke kan få i mange år.

Er sikker på at vis jeg dør,er d bare ungene som kommer til og savne meg. Ekstra hormonell idag tror jeg.

Skrevet

Ta deg selv i nakken og gi deg et spark bak... Nå har du fått masse gode tips som du kan ta tak i hvis du vil...

Lag deg en liste og gjennomfør et eller to punkter i uka. Begynn å trene, det er sosialt, og du slipper å sitte hjemme hver dag mens ungene er i barnehagen, i tillegg til at du får masse energi, og kan ikke unngå å prate med de andre på studioet som du ser flere ganger i uka...

Men hvis du er bestemt på å sitte hjemme og synes synd på deg selv så er det ingen som kan hjelpe deg for å få deg til å komme deg ut av situasjonen, det er faktisk bare du som kan gjøre noe med det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...