Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 avr på besøk til de for noen uker siden, da hun syntes jenta vår hadde for mye klær på... det var jo liksom ksaldt ute å babyer tøler jo mindre enn oss... å da sa hun " det har ikke noe å si om de fryser litt" .... stakkars unge liksom, det er jo ikke godt å fryse... det vet jo alle... å babyer skal ha det godt å vamt, ikke ligge å fryse. da begynnte jeg å tenke på hav hun gjorde når hun hadde små, å hvordan hun blir når hun skal kanskje passe henne.. blir bekymmret jeg. var på burdag med de også for litt siden.. da sa hun heletiden at det var varmt til jenta vår.. siden det var varmt til henne selv, å jenta vår hadde bare en body,strømpebukse og en liten kjole på seg. uff.. hun er så opphengt i den varmen, fordi om det er varmt til henne så trengwer det ikke å være det til andre fordi liksom,.. dette plager meg..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Det er veldig forskjellig hvor mye en tåler av kulde og varme. Noen er frysepinner og andre ikke. Gutten vår blir veldig fort varm så han trenger ikke så mye klær som andre babyer jeg kjenner. Kanskje det går ann å forklare henne at den beste måten å kjenne om de små er varme eller kalde er å kjenne bak i nakken
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Du får spørre om hun er i overgangsalderen og får heteslag ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 hahaha den var god,er med på denne her altså
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 hehe.. hun er 50 så har vel vært i den en stund.. eller? hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå