To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Er jeg i ferd med å miste? Jeg som hadde begynt å slappe av... =( Ouff, jeg er så nervøs. Har ingen smerter. Var på do istad også kom med en stor klump med mørkt koagulert blod ut pluss litt rennende. Nå er det stopp. Jeg skal ringe legen imorgen tidlig... men er det noen som har opplevd lignende? Good og bad?
Trolleliten Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg hadde en liten klump med blod i uke 12 ca, og var plaget med blødninger 2 uker etter det. Friskt og i utflod. Ble sendt på ultralyd og alt var fint. Legen sa at noen blør uten at de vet hvorfor, men at det ofte går bra likevel... tror det hadde vært værre hvis du hadde hatt smerter... Ring legen og få det sjekket - da får du svar =)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg har blødd i helgen som var,ikke noe klumper,men jeg var livredd..gikk til fastlegen min så sjekket meg innvendig,men alt var lukket der men han såg det var blødning..etterpå fant han ikke hjertelyden..ville se ann i 2 dager før det blei ul. Det synst jeg var så umenneskelig at jeg gikk privat og der fikk vi se en sprell levende baby:) men morkaken låg langt nere og det var blødning der inni og mer kom jeg til å blø..kan tenke meg når det ligge litt lenge slik blir det koagler av det og kommer ut som klump. Du må sjekke deg,men ikke bekymre deg for mye..er lett å si det,men ikke lett å ver rolige nå..vet hvor stresset og sliten du blir av det..håper du får ul så du kan slappe av:) Lykke til:) dette går nok bra..all blødning er heldigvis ikke spontanabort.. På 1 trim siden der har jeg skrevet min opplevelse av det hele,les alle svara jeg fikk,det var mangen i vår situasjon..overskriften er NEEEI blødning 11+4..noe i den duren..
To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Heisann! Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å svare meg. Har nettopp kommet hjem fra sykehuset nå. Tok UL og der så vi en liten krabat som sparket og hjertet som slo! <3 Hun sa at mi morkake lå veldig langt nede, og at det kunne være grunnen til blødningene jeg hadde hatt. Jeg begynte jo å blø mer enn det jeg skrev i innlegget, men bare gammelt blod. Hun sa at så langt så alt bra ut med babyen, men hun kunne ikke garantere noe. Jeg er bare lykkelig for at babyen min lever!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Ser ut som vi er i samme situasjon..dette går bra:)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå