Gå til innhold

Har mistet all sans for julen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg ikke eller noe. sikkert pga vi ikke får til å bli gravide, har ikke noe å glede meg til..

 

Huff :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold ut, og ikke tenk på at dere prøver så hardt. Alt ordner seg, tenk på om du og din kjære koser dere, og vips så skjer det. (Uten at du tenker så mye på det da)

Skrevet

Gitt at man er født i et "priveligert land" som Norge, så får man det ikke bedre enn man gjør det til selv.:Jeg har to juler hvor vi var prøvere og hadde vært det en stund..Men deppa ikke bort jula for det?? Deppe ikke bort hverdagen heller..Men hang ikke her inne da,- og det har nok MYE å si.......

 

Nei, tenk på hva du HAR her i livet og ikke sipp over det du IKKE har..Det ordner seg. Unger er en "lett sak" og få når man bor i Norge,- om det er det som skal til for at du skal føle deg "Hel"..Enten det er biologisk dine, eller på andre måter. Men hemmeligheten bak og være lykkelig er å være fornøyd med det man har, og ta resten som bonus..Om man hele tiden streber etter mer så blir man ALDIR fornøyd....Når et barn er kommet til verden, så er det ikke gott at hverken jula eller resten av livet blir så perfekt..DA dukker tanken om mer fritid, bekymringer om barnet, og ønkser om søsken opp..Også er man FORTSATT ikek fornøyd.:HAr du evnen til å ta vare på og glede deg over det du har i nuet, så har du kommet langt..Og kanskje uike ungen vilkomme før det har skjedd??

Skrevet

Anonym 08:58 skriver akkurat det jeg ogå tenkte så jeg støtter meg til hennes kommentar

Skrevet

Jeg måtte gi slipp på barndommens juleglede før jeg kunne nyte en voksen juleglede, om du forstår hva jeg mener!

 

Som barn gledet jeg meg hemningsløst til jula, med gaver og masse tegnefilm på tv og alt som hører med!

 

Men etter hvert som jeg ble voksen så forsvant deler av denne gleden og jeg satt og lurte på hva som var vitsen med å pynte seg og lage til alt dette styret i det hele tatt. Vi var jo kun voksne sammen på julekvelden liksom.

 

Det hele ble mye bedre da jeg la fra meg alle forventninger til "barnslig jul" og heller bestemte meg for å ha en koselig kveld sammen med familien, nyte god mat og se om de som fikk gaver med meg ble glad for det de fikk.

 

Ikke bland inn det med å bli gravid i det å ha en fin jul! Det vil ødelegge det som kan bli en koselig jul til slutt... Jeg forstår at du er i en "nede" periode pga det med å få barn, men du KAN bestemme deg for å ha det fint i jula uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...