Gå til innhold

Jeg avslutter mitt medlemskap på DIB nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en som har slitt med angst, og merker jeg blir litt værre av å være her inne til tider, spesielt nå med svineinfluensa merker jeg at det er de fleste her spekulerer en del og en del folk her inne virker hysteriske. Jeg kan ha vært det selv, men har insett at det hjelper meg lite å finne meg i å være så hysterisk om små ting, sykdommer, sterke meninger om hvordan man skal være som mor osv. Her inne mener jeg vi har en for stor frihet til å si det vi vil, det er så lett å såre andre, skade andre selv om vi kanskje ikke mener det helt.

Jeg merker for min del er det best jeg kutter ut DIB, det er trist for det er veldig mye bra med DIB, men når jeg blir nesten redd av det som blir sagt her inne, bekymret og avhengig av å "være" hysterisk, er det liek greit jeg kutter det ut.

Jeg skulle bare ønske det var noen slags grense på hva man kunne si her inne uten å tenke over konsekvensene på det som blir sagt, eller om det ligger fakta bakom sine meninger (Spekulasjoner)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert et klokt valg. Jeg ser absolutt hva du mener. Du er nok en like bra mor uten DiB ;-)

Skrevet

Jeg overlevde svineinfluensaen om det kan være til trøst.

Sånn er livet, gjør det du selv syntes er best for deg selv, om angsten blir større av å være på dib gjør du lurt i å kutte ut.

Skrevet

Klokt valg.

Jeg tror at hvis man blir bekymret av å lese debattene her inne, så er det det beste for en selv å slutte.

Dessverre får man ikke gjort noe med hvordan folk svarer, og ikke med hva folk vil skrive om heller.

Lykke til uten DIB:)

Skrevet

Høres lurt ut. Jeg har vært borte i ett år nå, men tittet inn da jeg er syk nå.

Masse tull på sidene. Mange utgir sikre kilder om feks svineinfluensaen. Har sjekket opp en del etter å ha lest, og det stemmer ikke.

Alt her må tas med en stor klype salt.

Dette er ren underholdnig, på linje med hotell cæsar =P Tar man det alvorlig blir det fort krøll.

Godt med en lang pause. Kanskje du kan titte inn etter noen mnd, da er det merkelig lite fristende, men funker til å slå ihjel tid med =P

Lykke til og slapp av. Uansett må man tenke at de anslår 175 000 er smittet(sikkert mer nå) og 15 har dødd av dette. Ett par hundre er innlagt. Dvs etter all sannsynlighet slipper man greit unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...