Gå til innhold

Har så vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30 uker på vei, spør jeg om hva det er får jeg beskjed ¨det er slikt avogtil¨ altså de tror jeg mener kynnere osv.. Men det er ikke kynnere, når jeg har kynnere blir magen hard. Dette er vondt og magen er bløt..

Kjennes ut som vanlig magesmerter, men det er jo ikke i magen men i livmoren.

Hva er det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, jeg har snakket med jordmor om det, hun gav meg samme beskjed.. At det bare var slikt avogtil, men jeg får meg ikke til å slå meg til ro!!

Hi

Skrevet

Det du kan gjøre er å ringe føden, kanskje du kan komme inn en tur..

Bruker å hjelpe litt. Jeg var på føden tre dager på rad, hehe.. Første dagen kjente jeg null liv.. Alt var fint:) Andre dagen begynte jeg å blø.. Og alt var fortsatt like fin.. Tredje dagen gikk vannet og jeg ble lagt inn og morningen etter kom hun:)

Ihvertfall om du er bekymret så er det ikke verre enn å ringe føden å forklare hvordan du har det:)

Lykke til, håper smertene gir seg

Skrevet

Jeg føler meg så hysterisk, har aldri vert så redd for å miste noe før som nå når jeg har den lille gutten i magen. Også får jeg beskjed vis jeg komenterer at jeg ikke har kjent liv på en stund at jeg trenger psykolog fordi jeg har så mange bekymringer osv.

HI

Skrevet

Bekymringer hører nok med når man er gravid, og enda flere når babyen er født:)

Men babyen sparker og har det bra?

Det kan være at babyen driver å sparker deg steder som kan gjøre veldig vondt.. Hvor i magen har du vondt?

Skrevet

ja babyen sparker, kjente nett noen svake bevegelser helt nederst i magen. Han har hodeleie så det er noke hender som kjennes der, og det er jo ikke så sterkt som spark.

Ja det er et punkt han har sparket mye, som er ubehagelig når han sparker på.. Men det er mer som menssmerter bare litt høyere i magen. Og det sitter på en måte i hele magen over navle området. Litt vansklig å forklare føler jeg.

HI

Skrevet

Nå skal det også sies at jeg har hatt et nedoverpress den siste uka, og skikkelig stikkeinger.. Så jeg tror han har festet seg, jeg tok vaksinen sist torsdag og etter det hadde jeg noe mensmurring og litt ubehag i korsryggen slik det kjennes ut når jeg får mensen, det har jeg ikke hatt siden jeg misstenkte jeg var gravid.

Hi

Skrevet

nei, ikke vet jeg heller hva det er... Men snakk gjerne med en jordmor skikkelig om dette!!

og lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...