Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80994.aspx
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Å f.. det er jo noen som har dødd av den
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 PANDERMIX ikke PANDEMRIX. Hva er det med folk og skriveferdigheter her inne? Er det en vernet bedrift?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Snakk om å bæsje på leggen. Det heter jo PANDEMRIX
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Håper for din del at du ikke er seriøs nå 07.41?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Flaut at dere ikke sjekker før dere retter på folk. PANDEMRIX
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Herregud, er det ingen av dere som vet hva vaksina heter?? P-A-N-D-R-E-M-I-X!!! PANDREMIX! Ikke pandermix, ikke pandemrix, men PANDREMIX!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Ikke drit deg ut 08.04. DU er en stor flause. http://www.webavisen.no/siste-nytt-om/Pandermix-vaksinen.htm
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 08.08 du er helt på bærtur. Ta og Google det da vettu. PANDERMIX.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Fra Google: Pandermix: 4130 treff Pandemrix: 368 000 treff. Herregud, dere er så lamme! Skal en lenke fra webavisen bevise noe so helst?? Hva med å sjekke hva de skriver på Helsedirektoratet eller Legemiddelverket....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 På vaksinasjonseskene står det Pandermix og IKKE Pandremix.
Kleint Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 http://www.helsedirektoratet.no/pandemi/vaksinering/om_pandemivaksinen_pandemrix_589114
Kleint Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Selvfølgelig har jeg endret mening. Skulle jeg ikke det? Jeg ser jo at jeg tok feil.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #16 Skrevet 4. november 2009 Hva er det med dere som mener alt av linker man finner på Google er fakta?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00236/Pakningsvedlegg_Pan_236299a.pdf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #18 Skrevet 4. november 2009 Likte ikke helt den lesningen der. Akkurat skrevet under på at 3unger i huset skal få den.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #20 Skrevet 4. november 2009 Kan noen klippe og kopiere, får ikke opp linken.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #21 Skrevet 4. november 2009 Bivirkningsmeldinger på Pandemrix På denne siden gir Legemiddelverket en oversikt over minstenkte bivirkninger rapportert etter at vaksineringen startet opp. Listen blir oppdatert jevnlig. Siden forrige oppdatering er det meldt et dødsfall. Rapporter om bivirkningsreaksjoner som mistenkes å kunne ha sammenheng med vaksineringen: Totalt antall pasienter med bivirkninger: 8 •Antall alvorlige bivirkninger og død*: 2 •Antall dødsfall: 1 •Antall bivirkninger som ikke er beskrevet i preparatomtalen: 8 * Reaksjoner som har medført død, livstruende sykdom, vedvarende betydelig nedsatt funksjonsevne eller funksjonskapasitet, sykehusinnleggelse eller forlenget sykehusopphold, eller en medfødt anomali/fødselsdefekt. Aldersfordeling: 0-9 år: 0 10-19 år: 1 20-59 år: 5 over 60 år: 2 Kjønnsfordeling Kvinner Menn Antall personer 7 1 Antall bivirkningsmeldinger mottatt Tidsperiode Antall meldinger (antall reaksjoner) Antall vaksinerte personer hittil registrert i vaksineregisteret Uke 43 0 0 Uke 44 8 (24) ca. 52000 Totalt 8 (24) ca. 52000 Antall reaksjoner er høyere enn antall meldinger, fordi hver melding kan omfatte flere bivirkningsreaksjoner. Bivirkningsreaksjoner Hovedgrupper Antall reaksjoner Antall alvorlige reaksjoner Generelle lidelser og reaksjoner på administrasjonsstedet 3 1 Sykdommer i nervesystemet 9 0 Mage-og tarmsykdommer 1 0 Hudsykdommer 1 0 Hjertesykdommer 1 1 Muskel-og skjelettsykdommer 2 0 Sykdommer i lunger og luftveier 5 2 Karsykdommer 1 0 Øyesykdommer 2 0 Totalt 24 3 I Norge har myndighetene oppfordret helsepersonell til ikke å melde kjente og lite alvorlige bivirkninger. Vi gjør oppmerksom på at en bivirkningsmelding ikke nødvendigvis betyr at det er en sammenheng mellom reaksjonene og vaksinen, men den som rapporterer mistenker at det kan være en sammenheng. Reaksjonen kan være en hendelse som tilfeldigvis faller sammen med vaksineringen. Legemiddelverket vil, i samarbeid med Folkehelseinstituttet, vurdere alle alvorlige hendelser for å finne en mulig sammenheng.Det kan ta tid å få samlet nødvendig informasjon. Les mer om Pandemrix og rapportering av bivirkninger: •Pandemrix-slik overvåkes bivirkningene •Pandemrix - rapportering av bivirkninger Sorry, Linken ble veldig rar når den ble klippet/limet. Men gå inn på legemiddelverket.no så finner du info om bivirkningene.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #22 Skrevet 4. november 2009 Hi her.. Jeg har ikke skrevet noe som helst i overskriften jeg, den har jeg kopiert av sidene til legemiddelverket.no. Om de har skrevet feil navn på vaksinen, så foreslår jeg at dere tar det opp med dem. Jeg er mer bekymret over bivirkningene som kommer for dagen. Hørte på nyhetene i går at det hadde tredoblet seg i løpet av det siste døgnet. Liker hverken denne svineinfluensaen eller vaksinen jeg:(
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #23 Skrevet 4. november 2009 Hahahaha, dere er så lame altså!! Det heter jo pandemrix, man kan ikke bruke vg og nettavisene for å hevde noe annet! Når både statens legemiddelverk, helsedirektoratet og GlaxoSmithKline (de som faktisk har utviklet vaksinen) hevder det heter Pandemrix, så gjør den nok det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #24 Skrevet 4. november 2009 Pandemrix kommer jo av pandemi...ikke pandermi...Da sier jo det seg selv spør du meg...Forøvrig utrolig flaut for deg over som skulle gi oss andre det riktige navnet med teskje, så var det du som hadde feil...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #25 Skrevet 4. november 2009 Ler meg i HEL av dere rettskrivningsIDIOTER som MÅ henge seg opp i ALT og i tilleg klarer å driiiite seg ut sånn som nå! Hahahahahahaha!!!!!! Duster! Det heter pandemrix...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå