Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har hatt svineinfluensaen.... jeg har hatt svineinfluensaen... Og det gikk bra......!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 me too - lever enda i beste velgående! det sammen med mannen og barnet mitt gitt!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Det er flott for dere! Veldig synd på de pårørende til de det ikke har godt bra med.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 dust! poenget er jo at de ALLER ALLER fleste går det helt fint med! folk går jo helt av skaftet!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 PUH! Der senket jeg skuldrene, tar bare å stikker opp på intensiven på Haukeland i samme slengen jeg da, og informerer om at det er bare å ekstubere alle som ligger på respirator og avslutte behandlingen til alle de andre også. Stikker med en gang jeg!
Belladonna med to gutter Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Det er synd på de som mistet noen i trafIkken også, men man kan da ikke slutte å kjøre bil
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Hva er galt med hodet ditt? Det ER flott for de det går bra med (som heldigvis er de fleste) og det er synd på de pårørende til de det ikke har gått bra med. Jeg tror du trenger noen hjerneceller, det er ikke å gå av skaftet å ha empati med de som har mistet noen de er glad i. Er du dum?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Og poenget er? Er dere så teite i hodene deres at dere er imot empati?
Belladonna med to gutter Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror nok at HI bare får litt nok av all skremselspropagandaen..?! Empati har vi vel alle, og det er tragisk det som har skjedd mange. Jeg er for så vidt enig i at det virker som om noen bare elsker å skremme folk her inne, og det er jo bare forferdeli unødvendig og heller ike bra for våre små der inne!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 godt sagt Fort gjort! det er da ikke mangel på empati å si at folk må slappe litt av! og husk at dette er et felles forum for bim og dib - så ikke alle har baby i magen heller!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Mange her som ikke er gravide. Som du sikkert vet er dette et felles forum. Uansett. Det er på sin plass å sende noen tanker til de som har mistet en de er glad i, samtidig som man gleder seg over de som blir raskt friske. Hvorfor enkelte mener at det fordrer kommentarer som "dust" og "det er farlig å kjøre bil også!" er påfallende. Det virker svært lite intelligent og sympatisk.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 For å støtte opp HI her litt, jeg har også hatt svineinfluensa og det gikk også bra. Syntes det er greit å få frem at folk også ovelever ;-) Veit at jeg kan få det igjen, har ikke vaksinert meg enda til tross for å være i risikogruppa, er så usikker.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Fint for deg HI at det har gått bra med deg. Tror også de fleste skjønner nå at det faktisk går bra med de fleste. Dessverre syns jeg at måten din å formulere hovedinnlegget på var utrolig teit. Litt ovenifra og ned. Vi skal ikke overdrive, men vi skal også ha respekt for at folk er redde. Derfor mener jeg at hvis noen har synspunkter så må de få komme med dem uten å bli halshugget. de fortjener også ordentlige svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå