Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hvordan foregår det? Er det ubehagelig? Og er det så ekkelt som det hørest ut??
*toppris* Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 får ei slags avlang tube opp i rumpa, de trykker sammen flasken og man kjenner at det kommer væske "i" rumpa på en måte, så merker man at magen jobber veeeeeldig.... så må man på do, veldig på do.. ikke lett å holde igjen så lenge man skal holde igjen... så er det rett på do og ut fosser det som bare juling... ja er litt ubehagelig, men det værste er å holde igjen... fikk det under fødselen... er ikke SÅSÅSÅ ekkelt egentlig, er ubehagelig... men man tenker ikke over det... det bare er slik;)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vil du anbefale å gjøre dette? Jeg er så i tvil om jeg skal si jeg vil ha det eller ei.. Hi
*toppris* Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 vel, det sies jo at det letter på fødselskanalen, at det da ikke er noe barnet stanger i når det skal ut. så slik sett ja, bedre det enn å slite med å få barnet ut. Noen plages jo også med hard mage nr man er gravid, er ikke alle som blir "løs" ved slutten. Jeg hadde ikke nølt med å ta det igjen:) Var ikke flaut eller noe slikt, helt naturlig;) Som sagt, det eneste var det å holde igjen når magen jobber og alt vil ut:p
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Tok miniklyx hjemme før jeg dro på føden. Microlax. En liten tube. Syntes det var veldig greit. Har tatt før begge fødsler og angrer ikke. Slapp å tenke på at jeg kanskje kom til å drite meg ut mens jeg fødte og fikk meg til å slappe litt mer av. Ikke alle som bryr seg om det da, det er jo vanlig, normalt og naturlig og alt det der, men jeg brydde meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå