Twintipp og himmelblå Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Vi kjøpte to lamper til nesten 900,- kr. stk istad. Nå ser jeg at de har satt ned prisen til kr. 672,- Bare noen timer etter vi hadde kjøpt de. Har allerede betalt. Synes dere jeg kan sende en mail til hun som driver det??
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 JA! Hadde gjort det. Man har vel vanlig returrett på varene man kjøper (14 dagers returrett) Så du kan jo si du vil returnere de du har kjøpt for så å kjøpe de samme billigere etter refusjon. :-P
alenemed1. ♥ Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 ja lever de tilbake og kjøp de igjen for den reduserte prisen.. jobber i butikk og mange som gjør det...
OsloMor Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Åpent kjøp? Returner de, og send mannen inn for å kjøpe de på tilbud.
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Takk for svar. Jeg har kjøpt de av en svensk nettbutikk, hvor det har vært myyyye frem og tilbake allerede pga. betaling til utland. Jeg tør ikke engang fortelle det til gubbanoa, som allerede mener han har vært i overkant snill som har gått med på å ha kirkelystestaker\lamper i hjemmet:-p
*Rutletutt* Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Fy så irriterende:o( Hadde definitivt skrevet en mail til henne om det. I og med at det er nettkjøp har du jo returrett på lampene, så du kan jo returnere dem for så å kjøpe de igjen til redusert pris, men jeg skjønner jo at det blir mye bal hvis du allerede har hatt mye styr med betalingen ol...hadde uansett krevet en mail til henne om det, om ikke annet enn å få ut frustrasjon, kanskje hun gir deg mellomlegget tilbake uten at du behøver å returnere lampene? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå