Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har jo nesten ikke mage, er 30 uker på vei nå og jeg kan fortsatt gå i vero moda dongribukse str 36! Jeg var ute på lørdag og jeg ble jo sjekka opp som aldri før. Jeg sa til noen av dem at jeg var gravid også, og de snakket ikke om annet etterpå en at de kunne ikke se at jeg var gravid. Jeg har lagt på meg 12-15 kg, så det er jo litt også. Var på ul i uke 28 og fikk beskjed om at babyen fulgte kurven og vokste han så bra som nå frem til termin så kom han til å ligge på rundt 3400-500gram. Flere som har det slikt??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 er du veldig høy? det og en bakoverliggende livmor kan gjøre at magen ikke blir store saken så lenge babyen følger kurven er det ingen grunn til bekymring iallfall!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Nei jeg er helt normal vil jeg tro, 165 høy. Men jeg har en lang rygg da, og lang midje og liv. hva menes med en bakoverliggende livmor? HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 hvis du har lang rygg så er det nok grunnen da har babyen bedre plass langs ryggraden og trenger ikke tyte så fælt utover! bakoverliggende livmor er at livmoren tilter litt bakover, mange som har det - ikke noe uvanlig eller farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå