Gå til innhold

Hadde dere reagert dersom en nabo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte melding om kvelden og kommenterte hva du ser på på tv, da han akkurat klarer å se det fra sin egen stue...?

Og dersom samme nabo sender melding etter en selger har vært på døren din for å høre om du kjøpte noe...?

Og i tillegg ringer når bilen har vært borte noen dager for å høre hvor du er...?

Er ikke dette litt drøyt, selv om en egentlig kjenner hverandre ganske godt...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, VELDIG drøyt vil jeg si

Skrevet

hadde nok følt meg svært utilpass ja, litt stalker tendenser...

men..

så kan det være en god venn som faktisk bryr seg og som tror at dere er på en annen bølgelengde enn det du syns dere er... hvis du skjønner;)

men ja, drøyt for meg....

Skrevet

Herregud, jeg hadde blitt dritsur. Det hadde ikke vært en god nabo for å si det sånn...

Det går jo ikke ann å gjøre slikt, du har jo ikke privatliv!

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt meg persienner slik at det var klin umulig å se inn i hjemmet mitt! Dette var veldig drøyt!

Skrevet

det er brudd på privatlivets fred!!!!!

Naboen kan ikke ha mye til liv

Bor vedkommende hjemme hos sin mamma eller ?

Skrevet

Hadde en nabo som denne, fulgte med på naboer rundt omkring, hadde full kontroll på når de spiste middag og når de stod opp. Hadde jo tydeligvis ikke noe liv selv! Tenkte på hva hun hadde skrevet om meg.. (klokken 12:05, støvsuger) Så for meg at hun skrev ned i en bok alle detaljer.

Skrevet

Kommer an på formuleringen, f.eks.

Haha, ser også du på Nytt på nytt, ikke sant det er gøy!:P

(antageligvis har jo denne selgeren også vært hos naboen)

Uff, selgere er teite å få på døren, kjøpte du noe?

Hmmm, ikke sett bilen på lenge, er dere vekk noe sted? Går det bra?

Skrevet

Kanskje han tror han er morsom, litt typisk dorky mann-humor.

Skrevet

hehe jeg hadde nok klikka selv om det er litt morsomt når jeg leser det når du skriver det ;)

kan du ikke ¨ ta igjen¨ på en måte. Henger de klesvasken ute f.eks kan du sende en melding ¨ser du har vaska trusene dine idag¨? ;)

Skrevet

Hadde det vært en av våre naboer hadde dette vært bra humor!

Skrevet

Høres ut som om naboen vil være venn med deg :-)

Skrevet

Den naboen din kan ikke være helt navla.

Vedkommende burde bli stilt til veggs da dette er ren sjikane

Slike personer er farlige, de kan sette ut rykter og lignende også når de driver på den måten. Så pass på. Jeg vet ikke hva slags forhold du har til din nabo men noe må du gjøre spør du meg

Om naboen ikke mener noe vondt med det så er det uansett brudd på privatlivets fred. Vedkommende må ha mangel på sosial intelligens når man holder på slik som dette.

Jeg hadde tatt vedkommende face to face og snakket hardt til han/hun og sagt at dette finner du deg ikke i og at man ikke oppfører seg slik.

Lykke til

Skrevet

stakkar nabo

kan ikke ha det bra med seg selv..

Skrevet

Da hadde jeg blitt litt nervøs og lurt på hvorfor i alle dager vedkommende var såååå opptatt av meg for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...