Gå til innhold

Burde jeg oppsøke legevakta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av typen som mener at man ikke behøver lege før man omtrent faller om av smerter eller lignende, men nå er jeg jo gravid og føler jeg må tenke litt etter. Hater å virke hysterisk, så derfor spør jeg.

Har vondt i hodet, en økende hoste, er stiv i leddene, og har tungt for å puste. Er dette nok for å gå til legen? Tror dere det er svineinfluensaen? Som sagt - jeg hater virkelig å gå ti lege om det ikke er nødvendig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har problemer med pusten, bør du absolutt kontakte legevakta!

Skrevet

Var der nå med samme symptomer + er gravid. Fikk medisin. Men nå har jeg barn med påvist svineinfulensa også altså, men det bør ikke ha SÅ mye å si.

Skrevet

Hmf. Jeg føler meg fortsatt hysterisk. Men stikker nok en tur dit i morgen da, om det fortsatt er like ubehagelig.

Takk for svar :)

HI

Skrevet

ved tung pust bør du absolutt sjekke det! ikveld!

Håpe det beste for deg!

Skrevet

Du bør vel ringe i første omgang? Man skal vel ikke troppe opp på legevakten sånn uten videre med mistanke om svineinfluensa....

Skrevet

Bare vær obs på at ev tamiflu må påbegynnes innen 48 timer etter at du kjente sykdomstegn, ellers virker det ikke.

Skrevet

Jeg hadde tatt en tlf jeg. Det skader ikke, bedre med en tlf for mye enn for lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...